ხელოვნურ ინტელექტს შეუძლია გააკეთოს ყველაფერი, რაც საჭიროა და მიანიჭოს ბიზნეს ლიდერებს კონკურენტული უპირატესობა. თუმცა რამდენი AI-ს რეალური სარგებელი შეგიძლიათ დაასახელოთ?
მრავალფეროვანი გამოყენების გამო, თითქმის შეუძლებელია მისი ყველა უპირატესობის ჩამოთვლა. სტატიაში დასახელებულიარამდენიმე ყველაზე მნიშვნელოვანი სარგებელი, რომელიც AI-ს მოაქვს ბიზნესისთვის.
დაზოგეთ დრო და თანხა
ადამიანებთან შედარებით, მანქანები უფრო ეფექტურები არიან, რადგან მათ შეუძლიათ იმუშაონ 24/7 საათი, მათ არ სძინავთ, არ სჭირდებათ შესვენება და არ იღლებიან. ნებისმიერ დრო თქვენ შეგიძლიათ დაეყრდნოთ მათ იმ შემთხვევაში, თუკი რაიმეს შეხსენება დაგჭირდებათ.
ხელოვნურ ინტელექტს შეუძლია წამიერად გააანალიზოს დიდი მოცულობის ინფორმაცია, როდესაც ადამიანს დიდი დრო და ძალისხმევა სჭირდება ამ ყველაფრისთვის.
AI სისტემებს მცირე დროში შეუძლია გადაწყვეტილების მიღება, როდესაც ადამიანს უფრო მეტი დრო სჭირდება. ამავდროულად იგი ეხმარება ადამიანებს, თავი აარიდონ რუტინულ საქმიანობას.
ხელოვნური ინტელექტისს გამოყენებისას მცირდება შეცდომები, რომლებსაც ადამიანები ხშირად უშვებენ. საბოლოოდ კი ეს ყველაფერი უზრუნველყოფს მომხმარებლის უკეთეს გამოცდილებასა და გაყიდვების ზრდას.
თქვენ შეგიძლიათ არა მხოლოდ დაზოგოთ თანხა ძვირადღირებულ ბიზნეს პროცესებზე, არამედ გაზარდოთ შემოსავლები.
ბიზნეს იდეების გენერირება
მონაცემები ციფრულ ეკონომიკაში ფასადაუდებელი რესურსს წარმოადგენს. თუმცა მას ფასი ეკარგება, როდესაც თქვენ არ შეგიძლიათ მათი გაგება. ხელოვნურ ინტელექტს შეუძლება დაეხმაროს ბიზნესს, წამიერად დიდი რაოდენობის მონაცემთა დამუშავებაში.
რომელ კითხვაზეც არ უნდა გჭირდებოდეთ პასუხის გაგება, AI-ს ეს შეუძლია, დროთა განმავლობაში კი იგი ამ ფუნქციას უფრო მეტად გააუმჯობესებს.
მას შეუძლია უზრუნველყოს ზუსტი პროგნოზი სამომავლო შედეგების შესახებ, რომლის დროსაც იგი ეყრდნობა არსებულ მონაცემებს. ხელოვნური ინტელექტი ინფორმაციას აქცევს ცოდნად და ამავდროულად წარმოდგენას გვიქმნის მომავლის შესახებ.
რა თქმა უნდა, AI არ არის წინასწარმეტყველი ტექნოლოგია, მაგრამ მას შეუძლია დაეხმაროს თქვენს ბიზნესს პროგნოზირებადი ანალიტიკით.
რაც ანალიზის ფორმაა ტექნოლოგიების გამოყენებით – ალგორითმები აანალიზებენ ისტორიულ და მიმდინარე მონაცემებს, რათა მომავალი შედეგების პროგნოზი გააკეთონ.
პროგნოზები მხოლოდ საცალო ინდუსტრიაში არ არის სასარგებლო. მაგალითად, საბანკო საქმეში, AI გამოიყენება სავალუტო და აქციების ფასების ცვალებადობის პროგნოზირებისთვის.
AI- ის ინსტრუმენტები ხელს უწყობს კომპანიებს კონკურენტული უპირატესობა მოიპოვონ თავიანთი მომხმარებლებისთვის უკეთესი პროდუქტებისა და სერვისების შეთავაზებით.
იგი ამცირებს წარუმატებლობის რისკს, ზრდის ეფექტურობას, აუმჯობესებს უსაფრთხოებას და ეხმარება კომპანიებს უკეთესად გაიგონ მომხმარებლების სურვილები და საჭიროებები.
ასევე იხილეთ საინტერესო ბლოგები: 2019 წლის სიახლე, “ხელოვნური ინტელექტი” | რა მნიშვნელობა აქვს ბიზნესში მომხმარებლის მონაცემების შეგროვებას