AGICAGIC
  • მთავარი
  • ჩვენ შესახებ
    • კომპანიის შესახებ
    • ისტორია
    • ჩვენი გუნდი
    • წევრობა
    • პარტნიორები
    • PrimeGlobal-ის შესახებ
  • სერვისები
    • აუდიტი და მარწმუნებელი მომსახურება
      • ფინანსური ანგარიშგების აუდიტი
      • დაფინანსებული პროექტების აუდიტი
      • შეთანხმებულ პროცედურებზე აუდიტი
      • საგადასახადო აუდიტი
      • ინვესტიციების დადასტურების აუდიტი
      • ქონების შეფასება
    • საბუღალტრო და საგადასახადო მომსახურება
      • საგადასახადო კონსულტაცია
      • საბუღალტრო მომსახურება
      • საგადასახადო დავების წარმოება
      • ფინანსური ანალიზი
      • ფინანსური ანგარიშგების შედგენა
    • საკონსულტაციო მომსახურება
      • ბაზრის კვლევა
      • ბიზნეს გეგმის მომზადება
      • მარკეტინგული სტრატეგიისა და მომსახურების შემუშავება
      • კონკურენტების კვლევა
      • მომხმარებელთა კვლევა
      • სერვისის აუდიტი
      • საექსპორტო ბაზრის კვლევა
      • ბიზნეს მოდელის ოპტიმიზაცია
      • ხარჯების ოპტიმიზაცია
  • ბლოგი
    • სტატიები
    • ინდუსტრიის კვლევები
  • კლიენტები
      • არასამთავრობო სექტორი
      • სამთავრობო სექტორი
      • საგანმანათლებლო სექტორი
      • საბანკო და საფინანსო სექტორი
      • სამედიცინო სექტორი
      • იურიდიული და საკონსულტაციო სექტორი
      • ინფრასტრუქტურა და გზების რეაბილიტაცია
      • სადაზღვეო სექტორი
      • საინფორმაციო ტექნოლოგიების სექტორი
      • საკომუნიკაციო სექტორი
      • სამშენებლო სექტორი
      • სატრანსპორტო და ლოჯისტიკის სექტორი
      • საფეხბურთო კლუბები
      • საცალო ვაჭრობის სექტორი
      • ჰორეკა სექტორი
      • სოფლის მეურნეობის სექტორი
  • პროექტები
  • კონტაქტი
  • ქართული
  • English

ლოგო და მისი მნიშვნელობა

Gigi
ივნ 20, 2019 ბლოგი 0 Comment

ადამიანები ხშირად ლოგოს ბრენდად აღიქვამენ, მაგრამ იგი სინამდვილეში ბრენდის სტრატეგიის ერთ-ერთი მნიშვნელოვანი ნაწილია. ეს არის სიმბოლო, რათა მომხმარებელმა თქვენი მომსახურება ან პროდუქტი ბრენდად აღიქვას.

მიშ შექმნამდე მნიშვნელოვანია განსაზღვროთ

ბრენდის სტრატეგია.

როდის ხართ მზად ლოგოს შესაქმენლად?

ლოგოს მისიაა კარგად წარმოაჩინოს კომპანიის ღირებულებები და მიზნები. ამიტომ, სანამ მის დიზაინზე დაიწყებდეთ მუშაობას, დარწმუნდით, რომ ეს საკითხი მოგვარებული გაქვთ.

მნიშვნელოვანია, რომ ბრენდსა და ლოგოს შორის იყოს ლოგიკური კავშირი. თქვენი ლოგო უნდა გამოხატავდეს პროფესიონალიზმსა და განვითარებას, არ აქვს მნიშვნელობა რამდენად პატარაა თქვენი კომპანია.

თუ ლოგოს დიზაინს სახლში შექმნით, დაზოგავთ ფულს, მაგრამ გადაამოწმეთ თქვენი იდეები სანამ დაიწყებთ მის კეთებას.

დარწმუნდით, რომ არჩეული ლოგო არ არის გამოყენებული. არც რეგულარულად მისი განახლებაა საჭირო, განსაკუთრებით მაშინ, თუ ის შედეგის მომცემია.

მნიშვნელოვანია გახსოვდეთ, რომ იგი განსაზღვრავს მომხმარებლების აღქმას კომპანიის შესახებ.

როგორ შევქმნათ დასამახსოვრებელი ლოგო?

გაიხსენეთ ლოგო, რომელიც დიდიხანია მოგწონთ. ეს შეიძლება იყოს ფორდ მუსტანგის “Galloping Steed”, როდესაც მას ხედავთ  ავტომატურად ფიქრობთ მანქანაზე, მაგრამ რას იტყვით პირველ ემოციაზე, რატომ ასოცირდება ლოგო პროდუქტთან?

იმიტომ, რომ ცხენი არის სწრაფი და მიმზიდველი, ასოცირდება სისწრაფესთან, სილამაზესთან. შესაძლებელია, მომხმარებელს შესთავაზოთ მინიმალისტური და თანამედროვე ლოგოს იმიჯიც, შესაბამისი მარკეტინგული კამპანიების საშუალებით.

მაგალითად “Apple”, რომელიც არ ასოცირდება ტექნიკასთან, მაგრამ დღეს ის ლიდერი ბრენდია თავის ინდუსტრიაში.

თქვენც  შეგიძლიათ აირჩიოთ მსგავსი მიდგომა, ან შექმნათ თქვენეული ვერსია. გამოიყენეთ თქვენი ფანტაზია, იყავით უნიკალური და ჭკვიანი.

დასკვნა

სანდო ბრენდი და ძლიერი ბრენდინგის სტრატეგია იყენებს დიზაინს, რომელიც სამიზნე აუდიტორიასთან აკავშირებს და იზიდავს  მომხმარებელს.

ამ მესიჯით კი მოიპოვებთ ნდობას თქვენი ბრენდის მიმართ, რაც  საბოლოო ჯამში, შექმნის განსხვავებას თქვენსა და თქვენს  კონკურენტებს შორის.

შეასრულებს კი თქვენი ლოგო დაპირებას?

თუ თქვენი პასუხია არა, შეიძლება დროა რომ იფიქროთ თქვენი ბრენდის სტრატეგიის გაძლიერებაზე.

 

ასევე იხილეთ საინტერესო ბლოგები:  17 რჩევა, თუ როგორ უნდა შექმნათ საინტერესო ბრენდის ისტროია  |  ფერების გავლენა და მათი მნიშვნელობა ბრენდინგში

17 რჩევა, თუ როგორ უნდა შექმნათ საინტერესო ბრენდის ისტორიაPrevious post
კარიერული წინსვლა, როგორც პიროვნული ზრდაNext post

  • Facebook
  • LinkedIn

Book an appointment with Personnel Calendar using SetMore

ჩვენ შესახებ

  • კომპანიის შესახებ
  • პარტნიორები
  • ჩვენი გუნდი
  • წევრობა

კონტაქტი

მისამართი: 0171, პ. ქავთარაძე #10, I შესახვევი,
სართული 4. თბილისი, საქართველო

ტელეფონი: (995 322) 500 130
მობ: (995 599) 34 33 48
ელ-ფოსტა: info@agic.ge

AGIC. 2021. All Rights Reserved.