მარკეტინგის ერთ–ერთი ყველაზე მნიშვნელოვანია გზა სამიზნე აუდიტორიამდე მიღწევაა, ანუ სწორი მესიჯის შესაბამისი ადამიანებისათვის გადაცემა.
თუ პროდუქტს ისეთ ადამიანებს აწვდით, რომელზეც არ არის იგი გათვლილი, თქვენ დაკარგავთ როგორც დროს, ასევე თანხას.
სამიზნე აუდიტორიის მნიშვნელობა
სამიზნე აუდიტორია არის ის, რაც განსაზღვრავს თქვენს პროდუქტს. მისი არჩევისას მნიშვნელოვანია იფიქროთ იმაზე, თუ რა სჭირდებათ. რამ შეიძლება ცხოვრება გაუმარტივოს. იმ შემთხვევაში თუ აუდიტორიას წარმოადგენენ ახალბედა დედები, თქვენი აზრით, რა არის მათი ყოველდღიური გამოწვევა და როგორ დაეხმარებათ თქვენი პროდუქტითა თუ მომსახურებით? გამოკითხეთ დედები, გაიგეთ მათი აზრი თუ რა სახის სერვისსა თუ მომსახურებას ისურვებდნენ.
შექმენით შესაბამისი და სასარგებლო მასალა
ისაუბრეთ თქვენი სამიზნე აუდიტორიისათვის საინტერესო თემებზე, მიიქციეთ ყურადღება და უფრო დაუახლოვდით მათ პრობლემებს.
რაც უფრო მიზანმიმართული და შესაბამისია თქვენი მიდგომა, მით უფრო ადვილი იქნება თქვენი აუდიტორიამდე მისვლა და მათი ჩართვა.
ამისათვის შეგიძლიათ გამოიყენოთ ისეთი მეთოდები, როგორებიცაა:
- ვიდეო მარკეტინგი
- ბლოგპოსტები და სტატიები
- სოციალური მედიის შინაარსი
გამოიყენეთ მიზანმიმართული რეკლამა სოციალურ ქსელში
თუ თქვენ შექმნით ისეთ რეკლამას, რომელიც მიმართული იქნება ერთ კონკრეტულ სეგმენტზე, უფრო მარტივად მოექცევით თქვენი მომხმარებლის თვალთახედვის არეალში. იქნება ეს Google თუ სოციალური მედიის რეკლამები, ისინი გთავაზობენ მრავალ საშუალებას, რათა ხმა მიაწვდინოთ თქვენს სამიზნე აუდიტორიას.
მიზანმიმართული რეკლამის გამოყენებით. თქვენ შეგიძლიათ რეკლამები მიმართოთ დემოგრაფიის, ადგილმდებარეობისა და თქვენი აუდიტორიის ინტერესის მიხედვით. თქვენს რეკლამებს ნახავენ მხოლოდ ისინი, ვინც დაინტერესდება თქვენი ბრენდით.
მაგალითად, Facebook საშუალებას გაძლევთ გამოიყენოთ მრავალი სამიზნე ხელსაწყო, რომელიც დაგეხმარებათ შექმნათ და მიაწოდოთ რეკლამები. ისინი ასევე გთავაზობენ ანალიზის საშუალებასაც, რათა შეძლოთ თქვენი სარეკლამო კამპანიების კიდევ უფრო მეტად ოპტიმიზაცია.
თქვენ ასევე შეგიძლიათ შექმნათ რეკლამები Google Ads-ის საშუალებით და აჩვენოთ ისინი თქვენს სამიზნე აუდიტორიას ინტერნეტის მეშვეობით.
იმისათვის, რომ იპოვოთ ადამიანები, რომლებიც შეიძლება თქვენი ბრენდით დაინტერესდნენ, თქვენ ასევე შეგიძლიათ გამოიყენოთ ჰეშთეგები.
ინდუსტრიის სპეციფიკური ჰეშთეგები დაგეხმარებათ გააფართოვოთ თქვენი სოციალური მედიის შინაარსი. ეს კი დაგარწმუნებთ იმაში, რომ ყოველივე ნაჩვენებია იმ ადამიანებისთვის, ვინც შეიძლება იყოს დაინტერესებული.
მაგალითად, თუ თქვენ გაქვთ ძვირადღირებული სასტუმროს ბრენდი, შეგიძლიათ გამოიყენოთ ჰეშთეგები, როგორიცაა #luxurytraveler ან #luxurytravel. ეს დაგეხმარებათ იმ ადამიანებთან დაკავშირებაში, ვინც შესაძლოა დაინტერესდეს თქვენი სერვისით.
სამიზნე აუდიტორიის მიღწევა მნიშვნელოვანი ნაბიჯია თქვენი ბიზნესისა და პროდუქციის მარკეტინგისთვის. მხოლოდ მაშინ, როდესაც ეფექტურად მიაღწევთ თქვენს აუდიტორიას, თქვენ შეძლებთ გაყიდვების რიცხვის გაზრდას.
ასევე იხილეთ საინტერესო ბლოგები: რისთვის გჭირდებათ კონკურენტების ანალიზი? | რატომ არის საჭირო ბაზრის კვლევა თქვენი ბიზნესისათვის