AGICAGIC
  • მთავარი
  • ჩვენ შესახებ
    • კომპანიის შესახებ
    • ისტორია
    • ჩვენი გუნდი
    • წევრობა
    • პარტნიორები
    • PrimeGlobal-ის შესახებ
  • სერვისები
    • აუდიტი და მარწმუნებელი მომსახურება
      • ფინანსური ანგარიშგების აუდიტი
      • დაფინანსებული პროექტების აუდიტი
      • შეთანხმებულ პროცედურებზე აუდიტი
      • საგადასახადო აუდიტი
      • ინვესტიციების დადასტურების აუდიტი
      • ქონების შეფასება
    • საბუღალტრო და საგადასახადო მომსახურება
      • საგადასახადო კონსულტაცია
      • საბუღალტრო მომსახურება
      • საგადასახადო დავების წარმოება
      • ფინანსური ანალიზი
      • ფინანსური ანგარიშგების შედგენა
    • საკონსულტაციო მომსახურება
      • ბაზრის კვლევა
      • ბიზნეს გეგმის მომზადება
      • მარკეტინგული სტრატეგიისა და მომსახურების შემუშავება
      • კონკურენტების კვლევა
      • მომხმარებელთა კვლევა
      • სერვისის აუდიტი
      • საექსპორტო ბაზრის კვლევა
      • ბიზნეს მოდელის ოპტიმიზაცია
      • ხარჯების ოპტიმიზაცია
  • ბლოგი
    • სტატიები
    • ინდუსტრიის კვლევები
  • კლიენტები
      • არასამთავრობო სექტორი
      • სამთავრობო სექტორი
      • საგანმანათლებლო სექტორი
      • საბანკო და საფინანსო სექტორი
      • სამედიცინო სექტორი
      • იურიდიული და საკონსულტაციო სექტორი
      • ინფრასტრუქტურა და გზების რეაბილიტაცია
      • სადაზღვეო სექტორი
      • საინფორმაციო ტექნოლოგიების სექტორი
      • საკომუნიკაციო სექტორი
      • სამშენებლო სექტორი
      • სატრანსპორტო და ლოჯისტიკის სექტორი
      • საფეხბურთო კლუბები
      • საცალო ვაჭრობის სექტორი
      • ჰორეკა სექტორი
      • სოფლის მეურნეობის სექტორი
  • პროექტები
  • კონტაქტი
  • ქართული
  • English

10 გავრცელებული მიზეზი, თუ რატომ ვერ აღწევს სტარტაპი წარმატებას

AGIC
სექ 23, 2019 ბლოგი 0 Comment

როდესაც სტარტაპი ვერ აღწევს წარმატებას, ამას შეიძლება ჰქონდეს გარკვეული მიზეზები, ამ სტატიაში სწორედ ამ 10 ყველაზე გავრცელებულ მიზეზს განვიხილავთ.

მმართველთა რიგებში სათანადო ხალხის ყოლა გარკვეულწილად სტარტაპის წარმატებას უზრუნველყოფს, მაშინ როცა არაკომპეტენტური ხალხის შემთხვევაში მარცხი თითქმის გარდაუვალია.

1. პროდუქტზე მოთხოვნილების არარსებობა

სტარტაპებში, რასაც ყველაზე ხშირად ვხედავთ, არის ის, რომ ბევრ კომპანიას მიაჩნია, რომ მათი გამოგონება იმდენად მიმზიდველია, რომ ბაზარზე მისი მოთხოვნა წარმოუდგენლად გაიზრდება.

დამწყები ბიზნესმენების უმრავლესობას კი, არ ესმის რას შეიძლება მათმა პროდუქტმა მიაღწიოს  – განსაკუთრებით კი ადრეულ ეტაპზე.

2. საჭირო უნარების ნაკლებობა

თქვენი ცოდნა უნდა ავსებდეს თქვენი გუნდის შესაძლებლობებს.

ყოველთვის გქონდეთ კომპეტენტური ადამიანი გაყიდვებში, მენეჯმენტში და აღრიცხვაზე, მარკეტინგში და ა.შ.

3. ფულადი ზარალის თავიდან აცილება

ყოველთვის შეეცადეთ ხანგრძლივი ურთიერთობა იქონიოთ თქვენს მომწოდებლებთან.

დახარჯეთ მხოლოდ საჭირო ნივთებზე და ნუ იქნებით ექსტრავაგანტული თქვენი კომპანიის ხარჯებისათვის.

4. უარყოფითი უკუკავშირისა და კრიტიკის მიღება

ბევრ დამფუძნებელს უჭირს აჩვენოს სხვებს საკუთარი პროტოტიპი, მანამ სანამ ის სრულყოფილად მზად არ იქნება.

პოტენციური მომხმარებლებისგან უკუკავშირის მოპოვება, როგორც წესი, ფატალურია დამწყებთათვის.

ნუ შეგეშინდებათ, რომ ვინმე მოიპარავს თქვენის იდეას, ან რომ თქვენი პროტოტიპი არ იქნება სრულყოფილი.

5. პროდუქტისადმი ბაზრის მზაობა

ზოგი კომპანია დროზე ადრე იწყებს პროდუქტის გამოშვებას.

ამ დროს კი ან თვითონ პროდუქტი ან ბაზარი არ არის ამისთვის მზად.

6. სუსტი გუნდი, ცუდი ხელმძღვანელობა

კარგი ლიდერი ყოველთვის აკონტროლებს, რომ თავისი კომპანიის მომავლისთვის დამაიმედებელი ხედვა ჰქონდეს.

7. რეალური ინტერესის არ ქონა იმ ბაზარზე, რომელზეც ოპერირებთ

წარმატების მისაღწევად თქვენ მოგიწევთ კვირაში 60-დან 90 საათის განმავლობაში, ძალიან მცირე ანაზღაურებით მუშაობა.

შეუძლებელია შრომისმოყვარე და ეფექტური იყოთ, თუკი არ გჯერათ იმისი, რასაც აკეთებთ.

8. კაპიტალის ამაღლების შესაძლებლობის არქონა

ადამიანები შეიძლება ყოველთვის გაკვირვებულები იყვნენ იმით, თუ რამდენი უარის მოსმენა და დროის ხარჯვა მოუწევთ მანამ, სანამ რაიმე მოგებას ნახავენ.

9. სუსტი მარკეტინგი

ხმაური მნიშვნელოვანია და რაც არ უნდა შესანიშნავი იყოს თქვენი პროდუქტი, ის წარმატებას ვერ მიაღწევს, თუ არავის ეცოდინება მის შესახებ.

ცუდი მარკეტინგი (ან გაყიდვები) არის  მიზეზი იმისა, რომ მრავალი სტარტაპი ვერ აღწევს წარმატებას.

10. კომპანიის მომხმარებლების უგულებელყოფა

სტრესი არასდროსაა საკმარისი, იმისათვის, რომ აღვწეროთ, თუ რამდენად მნიშვნელოვანია  სიცოცხლისუნარიანი პროდუქტის წამოწყება და  მომხმარებლებისგან უკუკავშირის მიღება.

 

ასევე იხილეთ საინტერესო ბლოგები: 8 გზა თქვენი სტარტაპის წარმატების მისაღწევად  |  როგორ დავიწყოთ ბიზნესი ინვესტორების გარეშე

კომპანიის ფინანსების მართვაPrevious post
ტრენინგი ბიზნეს გეგმების მონიტორინგის პროცესებთან დაკავშირებითNext post

  • Facebook
  • LinkedIn

Book an appointment with Personnel Calendar using SetMore

ჩვენ შესახებ

  • კომპანიის შესახებ
  • პარტნიორები
  • ჩვენი გუნდი
  • წევრობა

კონტაქტი

მისამართი: 0171, პ. ქავთარაძე #10, I შესახვევი,
სართული 4. თბილისი, საქართველო

ტელეფონი: (995 322) 500 130
მობ: (995 599) 34 33 48
ელ-ფოსტა: info@agic.ge

AGIC. 2021. All Rights Reserved.