AGICAGIC
  • მთავარი
  • ჩვენ შესახებ
    • კომპანიის შესახებ
    • ისტორია
    • ჩვენი გუნდი
    • წევრობა
    • პარტნიორები
    • PrimeGlobal-ის შესახებ
  • სერვისები
    • აუდიტი და მარწმუნებელი მომსახურება
      • ფინანსური ანგარიშგების აუდიტი
      • დაფინანსებული პროექტების აუდიტი
      • შეთანხმებულ პროცედურებზე აუდიტი
      • საგადასახადო აუდიტი
      • ინვესტიციების დადასტურების აუდიტი
      • ქონების შეფასება
    • საბუღალტრო და საგადასახადო მომსახურება
      • საგადასახადო კონსულტაცია
      • საბუღალტრო მომსახურება
      • საგადასახადო დავების წარმოება
      • ფინანსური ანალიზი
      • ფინანსური ანგარიშგების შედგენა
    • საკონსულტაციო მომსახურება
      • ბაზრის კვლევა
      • ბიზნეს გეგმის მომზადება
      • მარკეტინგული სტრატეგიისა და მომსახურების შემუშავება
      • კონკურენტების კვლევა
      • მომხმარებელთა კვლევა
      • სერვისის აუდიტი
      • საექსპორტო ბაზრის კვლევა
      • ბიზნეს მოდელის ოპტიმიზაცია
      • ხარჯების ოპტიმიზაცია
  • ბლოგი
    • სტატიები
    • ინდუსტრიის კვლევები
  • კლიენტები
      • არასამთავრობო სექტორი
      • სამთავრობო სექტორი
      • საგანმანათლებლო სექტორი
      • საბანკო და საფინანსო სექტორი
      • სამედიცინო სექტორი
      • იურიდიული და საკონსულტაციო სექტორი
      • ინფრასტრუქტურა და გზების რეაბილიტაცია
      • სადაზღვეო სექტორი
      • საინფორმაციო ტექნოლოგიების სექტორი
      • საკომუნიკაციო სექტორი
      • სამშენებლო სექტორი
      • სატრანსპორტო და ლოჯისტიკის სექტორი
      • საფეხბურთო კლუბები
      • საცალო ვაჭრობის სექტორი
      • ჰორეკა სექტორი
      • სოფლის მეურნეობის სექტორი
  • პროექტები
  • კონტაქტი
  • ქართული
  • English

5 ეფექტური სიტყვა, რომელიც უნდა გამოიყენოთ ბიზნეს შეხვედრებზე

AGIC
თებ 7, 2020 ბლოგი 0 Comment

დაივიწყეთ პრეზენტაციებისა და ხელის ჩამორთმევის შესახებ; ბიზნეს შეხვედრების წარმატების საიდუმლო იმაში მდგომარეობს, თუ რას ამბობთ. ეფექტური სიტყვა განაპირობებს თქვენს წარმატებას. კვლევა აჩვენებს, რომ სიტყვები “დიახ”, “გადაცემა”, “დაწყება”,

“შეხვედრა” და “განხილვა” უფრო დიდ გავლენას ახდენს, ვიდრე სხვა სიტყვები. გარდა ამისა, ეს სიტყვები ხშირ შემთხვევაში შეხვედრების წარმატებით დასრულების საწინდარია.

კვლევისთვის, MIT (მასაჩუსეტსის ტექნოლოგიური ინსტიტუტი) – ის პროფესორმა სინტია რუდინმა და MIT– ის სტუდენტმა ბენ კიმმა შეაგროვეს მონაცემები რამდენიმე საქმიანი შეხვედრის შესწავლის შედეგად და დაადგინეს კონკრეტული სიტყვები, რომლებიც, როგორც ჩანს, დიდ გავლენას ახდენენ შეხვედრების წარმატებაზე.

რუდინისა და კიმის თქმით, მსოფლიოს მასშტაბით ყოველდღიურად 11 მილიონზე მეტი საქმიანი შეხვედრა იმართება.

ასე რომ, იმის შესწავლა თუ რომელი სიტყვები ახდენს გავლენას ამ შეხვედრების პროდუქტიულობასა და შედეგზე, შეიძლება დაეხმაროს კომპანიებს.

რა უნდა თქვათ სამუშაო შეხვედრაზე?

მრავალი მიზეზი არსებობს იმისა, თუ რატომ ახდენს ეს ხუთი  სიტყვა ასეთ დიდ გავლენას ბიზნეს შეხვედრებზე. მაგალითად, სიტყვა „დიახ“ გვიჩვენებს თვალსაზრისზე ან შეთანხმებაზე თანხმობას. ”

კომპლიმენტები ყოველთვის არ არის პოზიტიური

მკვლევარებმა ასევე დაადგინეს, რომ შეხვედრებზე გამოთქმული კომპლიმენტებს ყოველთვის არ ჰქონდათ დადებითი ეფექტი.

კვლევის მიხედვით, კომპლიმენტები, რომლებიც გამოითქმოდა უარყოფითი კომენტარების დასაფარად, ხშირად განიხილებოდა, როგორც საეჭვო და ნაკლებად გულახდილი.

როდის უნდა გამოიყენოთ ძლიერი სიტყვები?

იმისათვის, რომ ეს სიტყვები ეფექტურად გამოიყენოთ, თქვენ უნდა იცოდეთ, თუ როგორ და როდის ახსენოთ ისინი საუბარში. კვლევაში ასახულია თითოეული სიტყვის გავლენა შეხვედრის სხვადასხვა დროს.

შეხვედრის დასაწყისი

შეხვედრის დასაწყისი შესანიშნავი დროა ამ ხუთი სიტყვის გამოყენებისთვის. ამ ნაწილში ეს სიტყვები ითვისებს დამსწრეთა ყურადღებას.

მაგალითად, სიტყვა “დიახ” მიუთითებს შეთანხმებაზე ან მიღებაზე. საქმიანი შეხვედრის გახსნისას, მას შეუძლია აჩვენოს თემისადმი თქვენი ერთგულება და ამ შეხვედრის საჭიროება.

თუ ამ სიტყვას თემის შეცვლისას გამოიყენებთ, სხვებმა შეიძლება მიიჩნიონ იგი, როგორც წინა თემის ცვლილება. დასასრულს კი, შეიძლება გამოჩნდეს თქვენი შეხვედრის დასრულების სურვილი.

როდესაც შეხვედრის დაწყებისას, სიტყვა “დაწყება”-ს იყენებთ ამით თქვენ იპყრობთ დამსწრეთა ყურადღებას.

ანალოგიურად, სიტყვა “გადაცემა” იპყრობს ყველას ყურადღებას. ამ სიტყვის გამოყენებით შეხვედრის გახსნისას ან ყოველი ახალი სპიკერის წარდგენისას, თქვენ გაცნობიერებულ აღფრთოვანებას გამოიწვევთ აუდიტორიის შორის.

როდესაც სიტყვა “შეხვედრა” ემატება ამ ყველაფერს, იგი მიუთითებს იმაზე, რომ ეს არ იქნება ჩვეულებრივი საუბარი, არამედ ნაყოფიერი ბიზნეს შეხვედრა.

საუბრის დროს “განხილვის” გამოყენება იწვევს დამსწრე საზოგადოებას, რომ მონაწილეობა მიიღონ დისკუსიაში. ხალხი უფრო მეტი ყურადღებითაა, როდესაც გრძნობს, რომ მონაწილეობს დისკუსიაში.

განსახილველი თემის შეცვლა

მომდევნო განსახილველ თემაზე გადასვლა შეიძლება რთული იყოს, თუმცა ამ ხუთი სიტყვის დახმარებით, თქვენ ამას მარტივად შეძლებთ.

სიტყვა “დიახ” დაგეხმარებათ შემდეგ თემზე გადასასვლელად. მაგალითად, “დიახ, ეს შესანიშნავი საკითხია. იგი მახსენებს …”

“დაწყება”-ც ასევე შესანიშნავი სიტყვაა საგნის შესაცვლელად. იგი სიტყვასიტყვით ეუბნება მსმენელებს, რომ რაღაც ახალი იწყება.

შეხვედრის დასრულება

შეხვედრის დასასრულს, სწორი სიტყვების გამოყენება დაგეხმარებათ მსმენელების ყურადღების მიქცევაში.

კვლევებმა დაადგინა, რომ ამ ეტაპზე ხუთი არსებითი სიტყვის გამოყენება უზრუნველყოფს შეხვედრაზე გამოთქმული შეთავაზების დასტურს.

ამ ხუთი ეფექტური სიტყვის გამოყენებამ შეიძლება არ უზრუნველყოს წარმატების მიღწევა, მაგრამ მათი საშუალებით წარმატება ბევრად უფრო სავარაუდოა.

 

ასევე იხილეთ საინტერესო ბლოგები: მოლაპარაკებები და შეთანხმების სტრატეგია  |  რა არის საჭირო წარმატებული ონლაინ შეხვედრებისათვის

როგორ განვავითაროთ სწორად ვიდეო მარკეტინგიPrevious post
როგორ უნდა განსაზღვროთ ბუღალტრული აღრიცხვა თქვენი ბიზნესისთვისNext post

  • Facebook
  • LinkedIn

Book an appointment with Personnel Calendar using SetMore

ჩვენ შესახებ

  • კომპანიის შესახებ
  • პარტნიორები
  • ჩვენი გუნდი
  • წევრობა

კონტაქტი

მისამართი: 0171, პ. ქავთარაძე #10, I შესახვევი,
სართული 4. თბილისი, საქართველო

ტელეფონი: (995 322) 500 130
მობ: (995 599) 34 33 48
ელ-ფოსტა: info@agic.ge

AGIC. 2021. All Rights Reserved.