AGICAGIC
  • მთავარი
  • ჩვენ შესახებ
    • კომპანიის შესახებ
    • ისტორია
    • ჩვენი გუნდი
    • წევრობა
    • პარტნიორები
    • PrimeGlobal-ის შესახებ
  • სერვისები
    • აუდიტი და მარწმუნებელი მომსახურება
      • ფინანსური ანგარიშგების აუდიტი
      • დაფინანსებული პროექტების აუდიტი
      • შეთანხმებულ პროცედურებზე აუდიტი
      • საგადასახადო აუდიტი
      • ინვესტიციების დადასტურების აუდიტი
      • ქონების შეფასება
    • საბუღალტრო და საგადასახადო მომსახურება
      • საგადასახადო კონსულტაცია
      • საბუღალტრო მომსახურება
      • საგადასახადო დავების წარმოება
      • ფინანსური ანალიზი
      • ფინანსური ანგარიშგების შედგენა
    • საკონსულტაციო მომსახურება
      • ბაზრის კვლევა
      • ბიზნეს გეგმის მომზადება
      • მარკეტინგული სტრატეგიისა და მომსახურების შემუშავება
      • კონკურენტების კვლევა
      • მომხმარებელთა კვლევა
      • სერვისის აუდიტი
      • საექსპორტო ბაზრის კვლევა
      • ბიზნეს მოდელის ოპტიმიზაცია
      • ხარჯების ოპტიმიზაცია
  • ბლოგი
    • სტატიები
    • ინდუსტრიის კვლევები
  • კლიენტები
      • არასამთავრობო სექტორი
      • სამთავრობო სექტორი
      • საგანმანათლებლო სექტორი
      • საბანკო და საფინანსო სექტორი
      • სამედიცინო სექტორი
      • იურიდიული და საკონსულტაციო სექტორი
      • ინფრასტრუქტურა და გზების რეაბილიტაცია
      • სადაზღვეო სექტორი
      • საინფორმაციო ტექნოლოგიების სექტორი
      • საკომუნიკაციო სექტორი
      • სამშენებლო სექტორი
      • სატრანსპორტო და ლოჯისტიკის სექტორი
      • საფეხბურთო კლუბები
      • საცალო ვაჭრობის სექტორი
      • ჰორეკა სექტორი
      • სოფლის მეურნეობის სექტორი
  • პროექტები
  • კონტაქტი
  • ქართული
  • English

3 რჩევა რეკომენდაციების ეფექტურად გამოყენებისთვის

AGIC
მარ 16, 2020 ბლოგი 0 Comment

ადამიანებზე დიდ გავლენას ახდენს სხვისი აზრი და დამოკიდებულება, თუმცა ხშირად ამას ვერ ვაცნობიერებთ.

იმის დანახვა ან მოსმენა, რომ სხვას რაღაც მოსწონს, წარმოუდგენელ გავლენას ახდენს ჩვენს მიერ გადაწყვეტილების მიღებაზე. ამიტომაც არის

რეკომენდაციების გამოყენება სასარგებლო. სამწუხაროდ ახლა, როდესაც მიმოხილვები და რეკომენდაციები ყველგანაა, ძნელია შექმნათ ისეთი მათგანი, რომელიც ყველასგან გამოირჩევა.

თუ გსურთ გქონდეთ ეფექტური რეკომენდაციები, რომლებიც გავლენას მოახდენს თქვენი პოტენციური მომხმარებლების ქცევაზე, გაითვალისწინეთ შემდეგი რჩევები.

გამოიყენეთ იგი როგორც ფილმის თრეილერი

ფილმები სოციალური მტკიცებულებას იყენებენ სხვის მიერ ნათქვამი მოკლე ციტატების მეშვეობით.

როდესაც ფილმს აფასებენ ერთი სიტყვით, “ფანტასტიკური” “ეპიკური” “საოცარი” – ნაკლებად სავარაუდოა, რომ სრული ფილმი შეიძლება მხოლოდ ერთი სიტყვით აღიწეროს.

ეს ნიშნავს, რომ თრილერის შემქმნელებმა დარედაქტირეს იგი ისე, რომ მხოლოდ ამ სიტყვებით აღეწერათ იგი ადამიანებს.

შესაძლოა, “ფანტასტიკური” სრული წინადადებიდან გამომდინარეობს მაგალითად, “ეს ფილმი ფანტასტიკური იყო. ძალიან მომეწონა”.

სრული ციტატის გამოყენებით, საკვანძო სიტყვა ძალას კარგავს. ადამიანის ტვინი ძალიან ზარმაცია და იგი მათ სრული წინადადების წაკითხვის სურვილს დააკარგვინებს.

რეკომენდაციების გამოყენებისთვის შესაფერისი პლატფორმა

ერთი სიტყვით გადმოცემული რეკომენდაციები შესანიშნავია ვიდეოებისთვის, სოციალური ან ვებგვერდის სათაურებისთვის და ყველგან, სადაც გსურთ რომ სწრაფად მიიპყროთ ყურადღება,

სხვა შემთხვევებში, საჭიროა უფრო ვრცელი ინფორმაციის გამოყენება.

რა თქმა უნდა, მას ყველა შემთხვევაში დასჭირდება რედაქტირება, თუმცა მათთვის, ვინც დაინტერესდება თქვენი კომპანიის შესახებ დეტალური ინფორმაციით, სურვილი ექნება გაეცნოს სხვების აზრს, რომელიც უფრო მეტი ინფორმაციის მომცემი იქნება.

იფიქრეთ იმაზე, თუ როგორ არის შესაძლებელი ამ მეთოდის გამოყენებით სხვებს მოუწოდოთ მოქმედებისკენ.

რეკომენდატორის სახელის ან პოზიციის ხსენებამ შეიძლება ნეგატიური გავლენა იქონიოს

არ არის საჭირო, რომ ყველა რეკომენდაცია მიეწეროს კონკრეტულ ადამიანს. ჩაინიშნეთ მის შესახებ დეტალური ინფორმაცია იმ შემთხვევისთვის, თუ კი ვინმე დაინტერესდება. ზოგიერთ შემთხვევაში, ამ დეტალების გამჟღავნება შესაძლოა რეალურად უარყოფითიც კი იყოს.

ადამიანის ტვინზე დიდ გავლენას ახდენენ ის ადამიანები, რომლებსაც ვთვლით, რომ ჩვენ გვგვანან – ჩვენი ჯგუფის ნაწილი არიან.

როდესაც ადამიანებს აჩვენებთ, რომ ეს ციტატა ან რეკომენდაცია ეკუთვნის მის მსგავს ადამიანს, თუნდაც მცირე საწარმოს აღმასრულებელ დირექტორს, ეს დადებით გავლენას ახდენს მათ მიერ გადაწყვეტილების მიღებაზე.

როდესაც არ უთითებთ სახელს ან ბიზნესის ტიპს, ტვინი ამას აღარ აქცევს ყურადღებას, მათთვის მთავარია, რომ რეკომენდაცია ადამიანისგან მოდის – ჯგუფისგან, რომელსაც ყველა ჩვენგანი ვეკუთვნით და ეს ყველაზე მთავარია.

 

ასევე იხილეთ საინტერესო ბლოგები:  6 ჩვევა, რომელიც ზიანს აყენებს თქვენს კარიერულ განვითარებას  |  როგორ განვთავისუფლდეთ ემოციებისგან, გადაწყვეტილებების მიღებისას

რა მოვალეობები აკისრია ბიზნეს კონსულტანტსPrevious post
რას გულისხმობს ფინანსური ანგარიშგების აუდიტიNext post

  • Facebook
  • LinkedIn

Book an appointment with Personnel Calendar using SetMore

ჩვენ შესახებ

  • კომპანიის შესახებ
  • პარტნიორები
  • ჩვენი გუნდი
  • წევრობა

კონტაქტი

მისამართი: 0171, პ. ქავთარაძე #10, I შესახვევი,
სართული 4. თბილისი, საქართველო

ტელეფონი: (995 322) 500 130
მობ: (995 599) 34 33 48
ელ-ფოსტა: info@agic.ge

AGIC. 2021. All Rights Reserved.