AGICAGIC
  • მთავარი
  • ჩვენ შესახებ
    • კომპანიის შესახებ
    • ისტორია
    • ჩვენი გუნდი
    • წევრობა
    • პარტნიორები
    • PrimeGlobal-ის შესახებ
  • სერვისები
    • აუდიტი და მარწმუნებელი მომსახურება
      • ფინანსური ანგარიშგების აუდიტი
      • დაფინანსებული პროექტების აუდიტი
      • შეთანხმებულ პროცედურებზე აუდიტი
      • საგადასახადო აუდიტი
      • ინვესტიციების დადასტურების აუდიტი
      • ქონების შეფასება
    • საბუღალტრო და საგადასახადო მომსახურება
      • საგადასახადო კონსულტაცია
      • საბუღალტრო მომსახურება
      • საგადასახადო დავების წარმოება
      • ფინანსური ანალიზი
      • ფინანსური ანგარიშგების შედგენა
    • საკონსულტაციო მომსახურება
      • ბაზრის კვლევა
      • ბიზნეს გეგმის მომზადება
      • მარკეტინგული სტრატეგიისა და მომსახურების შემუშავება
      • კონკურენტების კვლევა
      • მომხმარებელთა კვლევა
      • სერვისის აუდიტი
      • საექსპორტო ბაზრის კვლევა
      • ბიზნეს მოდელის ოპტიმიზაცია
      • ხარჯების ოპტიმიზაცია
  • ბლოგი
    • სტატიები
    • ინდუსტრიის კვლევები
  • კლიენტები
      • არასამთავრობო სექტორი
      • სამთავრობო სექტორი
      • საგანმანათლებლო სექტორი
      • საბანკო და საფინანსო სექტორი
      • სამედიცინო სექტორი
      • იურიდიული და საკონსულტაციო სექტორი
      • ინფრასტრუქტურა და გზების რეაბილიტაცია
      • სადაზღვეო სექტორი
      • საინფორმაციო ტექნოლოგიების სექტორი
      • საკომუნიკაციო სექტორი
      • სამშენებლო სექტორი
      • სატრანსპორტო და ლოჯისტიკის სექტორი
      • საფეხბურთო კლუბები
      • საცალო ვაჭრობის სექტორი
      • ჰორეკა სექტორი
      • სოფლის მეურნეობის სექტორი
  • პროექტები
  • კონტაქტი
  • ქართული
  • English

ბიზნეს გეგმა, როგორც თქვენი მეგზური

AGIC
მარ 16, 2020 ბლოგი 0 Comment

ბიზნეს გეგმა მოგზაურობისთვის სამარშრუტო სქემის განსაზღვრას გავს. თქვენ გჭირდებათ მიმართულება, რომელსაც ბიზნესის განვითარების დროს შეგიძლიათ მიჰყვეთ.

იგი სასიცოცხლო მნიშვნელობისაა, რადგან იგი თქვენს საქმიანობას წარმატებისკენ მიუძღვის.

ბიზნეს გეგმა ასახავს თქვენს საბოლოო მიზნებს, სამოქმედო გეგმას და მიზნებამდე მიღწევის გზას.

მისი მეშვეობით მფლობელს საშუალება ექნება განსაზღვროს სწორი მიმართულებით მიდის თუ არა იგი და რამდენად შორსაა დანიშნულების ადგილიდან.

ბიზნეს გეგმამ მეგზურობა უნდა გაგიწიოთ საწყის პროცესში – იგი უნდა გამოიყენოთ დამხმარედ ნებისმიერი პრობლემის წინაშე, რომელიც შეიძლება წარმოიშვას.

ბიზნეს გეგმის სამი ძირითადი მიზანი

სანამ თქვენი ბიზნეს გეგმის დაწერას შეუდგებით, პირველ რიგში მნიშვნელოვანია გესმოდეთ მისი შექმნის მიზანი. არსებობს სამი ძირითადი მიზეზი, რის გამოც უნდა გქონდეთ ბიზნეს გეგმა:

  1. ჩამოაყალიბეთ ბიზნეს ფოკუსი. ბიზნეს გეგმის მთავარი მიზანი თქვენი სამომავლო გეგმების შემუშავებაა. თქვენი მიზნების გზამკვლევის შექმნის პროცესი დაგეხმარებათ განსაზღვროთ ბიზნესის მიმართულება.
  2. უსაფრთხო დაფინანსება. კერძო ინვესტორები, ბანკები ან სხვა გამსესხებლები ინვესტიციის განხორციელებამდე პირველ რიგში, ყურადღებას აქცევენ კარგად ჩამოყალიბებულ ბიზნეს გეგმას. ინვესტორებს სურთ იცოდნენ, თუ როგორ მართავთ თქვენს ბიზნესს, როგორია თქვენი შემოსავლები და ხარჯები და, რაც მთავარია, როგორ აუნაზღაურდებათ მათ გაცემული ინვესტიცია.
  3. მოზიდვა აღმასრულებლები. თქვენი ბიზნესის ზრდასთან ერთად, სავარაუდოდ დაგჭირდებათ გუნდში აღმასრულებლების დამატება. ბიზნეს გეგმა დაგეხმარებათ ნიჭიერი აღმასრულებლების მოზიდვაში.
რა არის ბიზნეს გეგმა და როგორ დავწეროთ იგი?

ის სპეციფიკური დეტალები, რომლებიც შედის თქვენს ბიზნეს გეგმაში, დიდწილად დამოკიდებულია თქვენს აუდიტორიაზე. თუ დაფინანსების მიღებას ცდილობთ, ფულადი სახსრების, ხარჯების და დეტალური მიმოხილვის ასახვა გეგმაში ძალიან მნიშვნელოვანია.

თუ თქვენი აუდიტორია განკუთვნილია თანამშრომლებისთვის, შექმენით მოკლე ვერსია იმ ინფორმაციასთან, რომელიც მათთვის მნიშვნელოვანია.

ამასთან, მიუხედავად თქვენი აუდიტორიისა, ზოგადად ყველა ბიზნეს გეგმა მსგავს ფორმატისაა:
  1. შესავალი. პირველ რიგში მან უნდა უზრუნველყოს ზოგადი მიმოხილვა მკითხველებისთვის.
  2. კომპანიის აღწერა. ეს ნაწილი განსაკუთრებით მნიშვნელოვანია მაშინ, თუ კი დაფინანსების მოპოვებას ცდილობთ, რადგან იგი უზრუნველყოფს თქვენი ისტორიის მნიშვნელოვანი ასპექტების, ბიზნესის სამართლებრივი სტრუქტურის, თქვენი პროდუქტებისა / მომსახურების, ძირითადი პარტნიორების და თქვენი ფინანსური და ბიზნესის მიზნების შესახებ ინფორმაციას.
  3. პროდუქტები / მომსახურება. თქვენი ბიზნეს გეგმა უნდა შეიცავდეს თქვენს მიერ მოწოდებული პროდუქტებისა თუ მომსახურების დეტალურ აღწერას.
    ამ განყოფილებაში უნდა იყოს ასახული, თუ რა სარგებლობა მოაქვს თქვენს მიერ მოწოდებულ პროდუქტს თქვენს მიზნობრივ მომხმარებლებზე.
  4. ბაზრის ანალიზი. ამ განყოფილებაში, თქვენ მხოლოდ უნდა ახსნათ ორი რამ: ბაზრის საჭიროება და როგორ აკმაყოფილებენ თქვენი პროდუქტები და მომსახურება ამ საჭიროებებს.
    ეს მოიცავს მიზნობრივი მომხმარებლის სეგმენტებს, ინდუსტრიის სტატისტიკას, მარკეტინგის შესაბამის მონაცემებს და თქვენი კონკურენტების ძლიერი და სუსტი მხარეების საფუძვლიან შესწავლას.
  5. ხელმძღვანელი გუნდი. სანამ ვინმე თქვენს კომპანიაში ინვესტირებას განახორციელებს, მათ უნდათ იცოდნენ ვინ აწარმოებს ბიზნესს.
    ჩართეთ ორგანიზაციული გრაფიკი დეპარტამენტის აღწერილობებით და ინფორმაცია მფლობელებთან, მთავარ თანამშრომლებთან, ხელმძღვანელ გუნდთან, საბჭოს წევრებთან, მრჩევლებთან და ა.შ. დაკავშირებით.
  6. ფინანსური გეგმა. თქვენი ბიზნეს გეგმის ბოლო განყოფილება უნდა შეიქმნას პროფესიონალი ბუღალტრის დახმარებით.
    შეიტანეთ მნიშვნელოვანი ფინანსური ანგარიშგებები, როგორიცაა ფინანსური მონაცემების ისტორიები ბოლო 3-5 განმავლობაში, მომავალი ხუთი წლის ბიუჯეტის პროგნოზები და თქვენი ყველა ფინანსური მონაცემის ანალიზი.

თქვენი გეგმა არსებობს გარკვეული მიზეზების გამო. გამოიყენეთ იგი მაქსიმალურად – იფიქრეთ მასზე, როგორც რუკის შემოწმებაზე, როდესაც არასწორ ნაბიჯს გადადგავთ.

ყველაზე დიდი შეცდომა, რომელსაც ხალხი უშვებს, არის ის, რომ ისინი ამზადებენ დოკუმენტს, შემდეგ ათავსებენ უჯრაში და აღარასდროს იხსენებენ მას.

 

ასევე იხილეთ საინტერესო ბლოგები: 6 ნიმუში, რომელიც ბიზნეს გეგმის შემუშავებაში დაგეხმარებათ  |  როგორ დავწეროთ ბიზნეს გეგმა

რას გულისხმობს ფინანსური ანგარიშგების აუდიტიPrevious post
კომპანია „AGIC” დისტანციურ მუშაობაზე გადავიდაNext post

  • Facebook
  • LinkedIn

Book an appointment with Personnel Calendar using SetMore

ჩვენ შესახებ

  • კომპანიის შესახებ
  • პარტნიორები
  • ჩვენი გუნდი
  • წევრობა

კონტაქტი

მისამართი: 0171, პ. ქავთარაძე #10, I შესახვევი,
სართული 4. თბილისი, საქართველო

ტელეფონი: (995 322) 500 130
მობ: (995 599) 34 33 48
ელ-ფოსტა: info@agic.ge

AGIC. 2021. All Rights Reserved.