AGICAGIC
  • მთავარი
  • ჩვენ შესახებ
    • კომპანიის შესახებ
    • ისტორია
    • ჩვენი გუნდი
    • წევრობა
    • პარტნიორები
    • PrimeGlobal-ის შესახებ
  • სერვისები
    • აუდიტი და მარწმუნებელი მომსახურება
      • ფინანსური ანგარიშგების აუდიტი
      • დაფინანსებული პროექტების აუდიტი
      • შეთანხმებულ პროცედურებზე აუდიტი
      • საგადასახადო აუდიტი
      • ინვესტიციების დადასტურების აუდიტი
      • ქონების შეფასება
    • საბუღალტრო და საგადასახადო მომსახურება
      • საგადასახადო კონსულტაცია
      • საბუღალტრო მომსახურება
      • საგადასახადო დავების წარმოება
      • ფინანსური ანალიზი
      • ფინანსური ანგარიშგების შედგენა
    • საკონსულტაციო მომსახურება
      • ბაზრის კვლევა
      • ბიზნეს გეგმის მომზადება
      • მარკეტინგული სტრატეგიისა და მომსახურების შემუშავება
      • კონკურენტების კვლევა
      • მომხმარებელთა კვლევა
      • სერვისის აუდიტი
      • საექსპორტო ბაზრის კვლევა
      • ბიზნეს მოდელის ოპტიმიზაცია
      • ხარჯების ოპტიმიზაცია
  • ბლოგი
    • სტატიები
    • ინდუსტრიის კვლევები
  • კლიენტები
      • არასამთავრობო სექტორი
      • სამთავრობო სექტორი
      • საგანმანათლებლო სექტორი
      • საბანკო და საფინანსო სექტორი
      • სამედიცინო სექტორი
      • იურიდიული და საკონსულტაციო სექტორი
      • ინფრასტრუქტურა და გზების რეაბილიტაცია
      • სადაზღვეო სექტორი
      • საინფორმაციო ტექნოლოგიების სექტორი
      • საკომუნიკაციო სექტორი
      • სამშენებლო სექტორი
      • სატრანსპორტო და ლოჯისტიკის სექტორი
      • საფეხბურთო კლუბები
      • საცალო ვაჭრობის სექტორი
      • ჰორეკა სექტორი
      • სოფლის მეურნეობის სექტორი
  • პროექტები
  • კონტაქტი
  • ქართული
  • English

მენეჯმენტის როლი თანამედროვე ბიზნესში

de745ge
მაი 14, 2020 ბლოგი, სტატიები 0 Comment

სწრაფი ცვლილებების ეპოქაში შეიძლება რთული იყოს თქვენი ბიზნესის რადიკალურად შეცვლაზე ფიქრი, რათა მან უპასუხოს იმ უწყვეტ შესაძლებლობებს, რაც გამოწვეულია ტექნოლოგიური, ეკონომიკური და ინდუსტრიული ცვლილებებით.

ლიდერები მუდამ მზად უნდა იყვნენ ბაზრის მოთხოვნილებების დასაკმაყოფილებლად. თქვენი მიზანი უნდა იყოს ყველა იმ ცვლილების საქმის კურსში ყოფნა, რომელიც მიმდინარეობს იმ ბაზარზე, სადაც თქვენ ხართ.

განიხილეთ ეს ოთხი ძირითადი საკითხი ცვლილებებისათვის მომზადებისას:

მიეცით ადამიანებს მკაფიო მიმართულება, რათა მათ შეძლონ დეტალური დაგეგმვა თქვენს გარეშე

როგორც კი მომხმარებლები გაიგებენ, თუ საით მიემართებით, მათ მონაწილეობა უნდა მიიღონ თქვენი სამოქმედო გეგმის შედგენაში. მათ ეცოდინებათ საუკეთესო საშუალება A წერტილიდან B წერტილამდე მისასვლელად და რა შეიძლება მოხდეს ამ გზაზე.

მოუსმინეთ, ითანამშრომლეთ და გამოიყენეთ მათი ცოდნა. ეს ყოველივე მათ მონაწილეობის სურვილს აღუძრავს და საშუალებას მისცემს გამოავლინონ საკუთარი ძალების მაქსიმუმი.

განსაზღვრეთ გეგმა

ადამიანებმა უნდა იცოდნენ, თუ როგორ იზომება სამოქმედო გეგმა და რამდენად შორს არიან ისინი დანიშნულების ადგილიდან.

გეგმამ უნდა აკონტროლოს ორი ძირითადი რამ: ყოველდღიური მიღწევები და შედეგი (რამდენად ახლოს ვართ დანიშნულების ადგილთან). ეს ყველაფერი რეალურ დროში უნდა იყოს ხელმისაწვდომი.

მნიშვნელოვანია ასევე დარწმუნდეთ, რომ თქვენს მიერ გამოყენებული მონაცემები სწორია, რათა მიიღოთ უკეთესი გადაწყვეტილები და თავიდან აიცილოთ რაიმე უზუსტობა.

ძალიან ბევრი ინფორმაცია შეიძლება ზედმეტი იყოს და გამოიწვიოს უთანხმოება, ძალიან ცოტას შემთხვევაში კი, უნებლიეთ შეიძლება გადაუხვიოთ სწორი გზიდან.

განმარტეთ გეგმა, რათა ნათელი იყოს თქვენი გადაწყვეტილებები

პრობლემის მოგვარება და გადაწყვეტილების მიღება ისევე მნიშნელოვანია, როგორც პრობლემის იდენტიფიცირება.

გეგმა დაგეხმარებათ თქვენ და თქვენს გუნდს გამოიყენონ ეს უნარი და განსაზღვროთ პრობლემები რეალურ დროში, ხოლო პრობლემის გადაჭრის უნარი საშუალებას მოგცემთ მიიღოთ უკეთესი გადაწყვეტილებები გეგმის საფუძველზე.

პრობლემის იდენტიფიცირება და გადაჭრა ორივე კრიტიკული აზროვნების უნარს წარმოადგენს იმ ადამიანებისთვის, რომლებიც ცვლილებებისკენ ისწრაფვიან.

გახსოვდეთ, ეს გუნდური სპორტია.

მოქმედების პროცესი ჩვეულებრივ უფრო სასიამოვნოა, როდესაც სხვა ადამიანებთან ერთად ხართ. ერთად უფრო სწრაფად და უსაფრთხოდ მიდიხართ.

თანამშრომლობა, კოორდინაცია და კომუნიკაცია – ეს უზრუნველყოფს თქვენი საბოლოო დანიშნულების ადგილზე უსაფრთხოდ და დროულად მისვლას.

ბიზნესის ლიდერები, რომლებიც იწყებენ რადიკალური ცვლილებებისკენ სწრაფვას, ხალხს უნდა აძლევდნენ ნათელ მიმართულებას, რათა მათ შეძლონ საუკეთესო მარშრუტის დაგეგმვა.

გეგმა, რომელიც ყოველდღიურად აკონტროლებს შედეგებს, იყენებს ბიზნესს ინფორმაციის მისაღებად – რათა მიიღოს უკეთესი გადაწყვეტილებები და შეაფასოს მათი ეფექტურობა. რომ აღარაფერი ვთქვათ მთლიანი გუნდის მოგზაურობის შესაძლებლობაზე.

 

ასევე იხილეთ საინტერესო ბლოგები: კარგ მენეჯერს უნდა შეეძლოს ადამიანში ნიჭის აღმოჩენა  |  6 რჩევა თქვენი გუნდის წარმატებული მუშაობისათვის

6 რეალური დროის მენეჯმენტის რჩევაPrevious post
ოთხი ნაბიჯი თქვენი ბიზნესის ექსპორტზე გასატანადNext post

  • Facebook
  • LinkedIn

Book an appointment with Personnel Calendar using SetMore

ჩვენ შესახებ

  • კომპანიის შესახებ
  • პარტნიორები
  • ჩვენი გუნდი
  • წევრობა

კონტაქტი

მისამართი: 0171, პ. ქავთარაძე #10, I შესახვევი,
სართული 4. თბილისი, საქართველო

ტელეფონი: (995 322) 500 130
მობ: (995 599) 34 33 48
ელ-ფოსტა: info@agic.ge

AGIC. 2021. All Rights Reserved.