AGICAGIC
  • მთავარი
  • ჩვენ შესახებ
    • კომპანიის შესახებ
    • ისტორია
    • ჩვენი გუნდი
    • წევრობა
    • პარტნიორები
    • PrimeGlobal-ის შესახებ
  • სერვისები
    • აუდიტი და მარწმუნებელი მომსახურება
      • ფინანსური ანგარიშგების აუდიტი
      • დაფინანსებული პროექტების აუდიტი
      • შეთანხმებულ პროცედურებზე აუდიტი
      • საგადასახადო აუდიტი
      • ინვესტიციების დადასტურების აუდიტი
      • ქონების შეფასება
    • საბუღალტრო და საგადასახადო მომსახურება
      • საგადასახადო კონსულტაცია
      • საბუღალტრო მომსახურება
      • საგადასახადო დავების წარმოება
      • ფინანსური ანალიზი
      • ფინანსური ანგარიშგების შედგენა
    • საკონსულტაციო მომსახურება
      • ბაზრის კვლევა
      • ბიზნეს გეგმის მომზადება
      • მარკეტინგული სტრატეგიისა და მომსახურების შემუშავება
      • კონკურენტების კვლევა
      • მომხმარებელთა კვლევა
      • სერვისის აუდიტი
      • საექსპორტო ბაზრის კვლევა
      • ბიზნეს მოდელის ოპტიმიზაცია
      • ხარჯების ოპტიმიზაცია
  • ბლოგი
    • სტატიები
    • ინდუსტრიის კვლევები
  • კლიენტები
      • არასამთავრობო სექტორი
      • სამთავრობო სექტორი
      • საგანმანათლებლო სექტორი
      • საბანკო და საფინანსო სექტორი
      • სამედიცინო სექტორი
      • იურიდიული და საკონსულტაციო სექტორი
      • ინფრასტრუქტურა და გზების რეაბილიტაცია
      • სადაზღვეო სექტორი
      • საინფორმაციო ტექნოლოგიების სექტორი
      • საკომუნიკაციო სექტორი
      • სამშენებლო სექტორი
      • სატრანსპორტო და ლოჯისტიკის სექტორი
      • საფეხბურთო კლუბები
      • საცალო ვაჭრობის სექტორი
      • ჰორეკა სექტორი
      • სოფლის მეურნეობის სექტორი
  • პროექტები
  • კონტაქტი
  • ქართული
  • English

ოთხი ნაბიჯი თქვენი ბიზნესის ექსპორტზე გასატანად

de745ge
მაი 15, 2020 ბლოგი, სტატიები 0 Comment

საერთაშორისო ბაზრებზე ბიზნესის გასაფართოებლად სხვადასხვა შესაძლებლობები არსებობს. წარმატების მისაღწევად კი საჭიროა ზუსტი სეგმენტის განსაზღვრა.

კომპანიებს შესაძლებლობა აქვთ ნებისმიერ თემაზე ჩაატარონ კვლევა და განსაზღვრონ მათთვის საინტერესო სექტორის მახასიათებლები და საჭიროებები.

რამდენიმე ნაბიჯი, რომელიც დადგეხმარებათ ამ მიზნის განხორციელებაში:

თქვენი კომპანიისა და ინდუსტრიის ცოდნა

სანამ იმის გარკვევას შეეცდებით, თუ რამდენად შეესაბამება თქვენი პროდუქტი ან/და სერვისი საერთაშორისო ბაზარს, უნდა გქონდეთ სრული სურათი იმისა, თუ რა პოზიციაზეა თქვენი კომპანია (და ინდუსტრია, რომელშიც ის მუშაობს) დღეს, და სად იქნება ის ხვალ.

არ უნდა დაგავიწყდეთ მიწოდების შეზღუდვებისა და სხვა ფაქტორების გათვალისწინება, რომლებმაც შეიძლება მოგვიანებით შეცვალონ თქვენი პროდუქტი ან მომსახურება.

თქვენ საშუალება გაქვთ წაიკითხოთ ბიზნესის სხვა მფლობელების წარმატების შესახებ ისტორიები და რჩევები. შეიტყობთ ხარისხის კონფერენციებისა და სამიტების შესახებ, რომლებიც დაგეხმარებათ საერთაშორისო ბაზრებზე გაფართოებაში.

რაც ასევე დაგეხმარებათ კვლევაში, ბიზნეს გეგმის შემუშავებაში, მარკეტინგში და სხვა მნიშვნელოვან პროცესებზე, რომლებიც ხელს შეგიწყობთ წარმატების მიღწევაში.

განსაზღვრეთ როგორ ითარგმნება თქვენი ბიზნესის მოდელი

უამრავი გზა არსებობს კომპანიების საერთაშორისო ბაზრებზე შესვლისთვის, მათ შორისაა ექსპორტი, იმპორტი, ერთობლივი საწარმოები, ლიცენზირება და დისტანციური წარმოება. იმ ფირმებისთვის, რომლებიც აწარმოებენ ან ყიდიან საქონელს, ექსპორტი ჩვეულებრივ უფრო მარტივი და ნაკლებად სარისკო მეთოდია.

მიზნობრივი ბაზრების იდენტიფიცირება

თუ თქვენი პროდუქტისა თუ სერვისის ექსპორტს გეგმავთ, იპოვეთ ისეთი ბაზარი, სადაც მომხმარებლების მხრიდან დაინტერესებას გამოიწვევთ. ამასთან ერთად უნდა გაითვალისწინოთ ყველა ის ფაქტორი, რაც გეხმარებათ ან ხელს გიშლით ბაზრის წილის დაკავებაში.

შეიძლება დაგჭირდეთ ცვლილებების გაკეთება. მაგალითად, საწარმოო მასალების შეცვლა გარკვეულ ქვეყნებში გარემოსდაცვითი მოთხოვნების დასაკმაყოფილებლად. ან ადგილობრივი ინიციატივები, შეიძლება მოგთხოვონ თქვენი წარმოების ან გაყიდვების მოდელის დახვეწა.

შეიმუშავეთ ბიზნეს გეგმა

ბიზნეს გეგმა, რომელიც შექმენით თქვენი ფირმის გახსნისას და შემდგომი გეგმები, რაც თქვენ გააკეთეთ ქვეყნის შიგნით გაფართოებისთვის, საერთაშორისო ბაზრისთვის შეუსაბამო იქნება.

შეიძლება მისი ადაპტირება, ან სრულიად ახალი გეგმა დაგჭირდეთ. გასათვალისწინებელია მრავალი ფაქტორი, მათ შორის:

    • პოტენციური ბაზრები / წყაროები / მომხმარებლები.
    • იმპორტის / ექსპორტის ფასების სტრატეგიები.
    • საწყისი დაფინანსების ნაკადები და მოსალოდნელი შემოსავლები.
    • დამატებითი ხარჯები (მაგ. მარკეტინგი; ტრანსპორტირება; ინვენტარის შენახვა; მაღაზია; მოგზაურობა).
    • იურიდიული, მარეგულირებელი და სალიცენზიო მოთხოვნები.
    • დაინტერესების შემთხვევაში პარტნიორობის ან ინვესტიციის შესაძლებლობები.
    • გაყიდვების მოდელი (ინტერნეტი ან ადგილმდებარეობაზე დაფუძნებული)

 

ასევე იხილეთ საინტერესო ბლოგები: როგორ შექმნათ რამდენიმე შემოსავლის წყარო თქვენი ბიზნესისათვის  |  განსხვავება სტრატეგიულ და არასტრატეგიულ ხარჯებს შორის

მენეჯმენტის როლი თანამედროვე ბიზნესშიPrevious post
როგორი ბიზნეს გეგმა გჭირდებათ?Next post

  • Facebook
  • LinkedIn

Book an appointment with Personnel Calendar using SetMore

ჩვენ შესახებ

  • კომპანიის შესახებ
  • პარტნიორები
  • ჩვენი გუნდი
  • წევრობა

კონტაქტი

მისამართი: 0171, პ. ქავთარაძე #10, I შესახვევი,
სართული 4. თბილისი, საქართველო

ტელეფონი: (995 322) 500 130
მობ: (995 599) 34 33 48
ელ-ფოსტა: info@agic.ge

AGIC. 2021. All Rights Reserved.