სამომხმარებლო სერვისი ახალი მარკეტინგია და იგი გაყიდვების გასაზრდელად ძალიან ეფექტურია. უამრავმა დიდმა თუ პატარა ორგანიზაციამ, ეს ფაქტი საკუთარ თავზე გამოსცადა.
მათ თავიანთი ძალისხმევა სამომხმარებლო მომსახურებაზე მიმართეს და მას მიანდეს გაყიდვები.
კარგი სამომხმარებლო სერვისი ზრდის ნდობას
თვენს კომპანიასთან ურთიერთობისას მომხმარებლებმა თავი კომფორტულად უნდა იგრძნონ, როდესაც ისინი რაიმე პრობლემის გამო მიმართავენ კომპანიის წარმომადგენლებს.
როდესაც ისინი კმაყოფილები არიან ყოველგვარი სერვისით, იზრდება მათი ნდობა ზოგადად კომპანიისადმი.
მაგალითად თუ დროულად პასუხობენ მომხმარებლების სატელეფონო ზარებს, სოციალურ ქსელში ან ელექტრონულ ფოსტაზე შემოსულ წერილებს, იზრდება კომპანიისადმი მომხმარებლების ნდობა და კმაყოფილების დონე.
კარგმა სამომხმარებლო სერვისმა შესაძლოა ბევრი ერთგული კლიენტი შეგმატოთ
ყველაზე მარტივი გაყიდვები ის არის, რომელიც ჩვევას უკავშირდება. კარგი სამომხმარებლო სერვისი ზრდის ერთგულ კლიენტებს და ამცირებს მათი მხრიდან მომთხოვნ დამოკიდებულებას.
უზრუნველყოფს პირად აღიარებას
ცდებით, თუ თვლით, რომ მომხმარებელის გადაწყვეტილება, შეიძინოს ესა თუ ის ნივთი მთლიანად დაფუძნებულია ხარჯებისა და სარგებელის რაციონალურ ანალიზზე.
მაგალითად მომხმარებლის გადაწყვეტილება, გააგრძელოს ამა თუ იმ ბანკთან ურთიერთობა, ასევე დამოკიდებულია პირად, არაფინანსურ სარგებელზე.
ბევრ მომხმარებელს სურს (თუმცა ისინი ამას არასდროს გეტყვიან) პიროვნული აღიარება, განცდა იმისა, რომ კომპანიის წარმომადგენლებმა იციან თუ ვინ არიან ისინი, აღიარებენ და აფასებენ მათ ,როგორც პიროვნებას.
ზრდის მოლოდინს
სამომხმარებლო სერვისი ცნობს, თუ რას ეძებენ მომხმარებლები, მაშინაც კი, თუ მათ ეს ჯერ არ აქვთ გათვითცნობიერებული.
მოსალოდნელი მომხმარებლის მომსახურება ყურადღებიანი თანამშრომლების ძალისხმევის შედეგია, ან კარგად შემუშავებული ტექნოლოგიის. საუკეთესო შემთხვევაში კი, ეს ორი ძალა ერთად საკმაოდ ძლიერად მუშაობს.
ქმნის ისტორიას
ეს შეიძლება იყოს სრულიად პოზიტიური ისტორია იმის შესახებ, თუ როგორ გაუმჯობესდა კომპანიის სამომხმარებლო სერვისი.
ნებისმიერ შემთხვევაში, მას შეუძლია შექმნას ფერადი, ემოციურად რეზონანსული ისტორიები, რომლებიც რეალურად გაყიდვებს თქვენს მაგივრად წარმართავენ.
მარკეტინგი არის მომხმარებლების მოზიდვისა და შენარჩუნების ხელოვნება.
თუ თქვენი პროდუქტისა თუ მომსახურებისთვის მყარი სამომხმარებლო სერვისის შექმნა არის ის, რის მიღწევასაც 2020 წელს გეგმავთ, ზემოთ მოცემული ხუთი ნაბიჯის განხორციელება მნიშვნელოვნად დაგეხმარებათ მოკლე დროში ამ მიზნის მიღწევაში.
ასევე იხილეთ საინტერესო ბლოგები: რა მნიშვნელობა აქვს ბიზნესში მომხმარებლების მონაცემების შეგროვებას | 5 კრიტერიუმი, რომელსაც მომხმარებელი ონლაინ შესყიდვის დროს აქცევს ყურადღებას