AGICAGIC
  • მთავარი
  • ჩვენ შესახებ
    • კომპანიის შესახებ
    • ისტორია
    • ჩვენი გუნდი
    • წევრობა
    • პარტნიორები
    • PrimeGlobal-ის შესახებ
  • სერვისები
    • აუდიტი და მარწმუნებელი მომსახურება
      • ფინანსური ანგარიშგების აუდიტი
      • დაფინანსებული პროექტების აუდიტი
      • შეთანხმებულ პროცედურებზე აუდიტი
      • საგადასახადო აუდიტი
      • ინვესტიციების დადასტურების აუდიტი
      • ქონების შეფასება
    • საბუღალტრო და საგადასახადო მომსახურება
      • საგადასახადო კონსულტაცია
      • საბუღალტრო მომსახურება
      • საგადასახადო დავების წარმოება
      • ფინანსური ანალიზი
      • ფინანსური ანგარიშგების შედგენა
    • საკონსულტაციო მომსახურება
      • ბაზრის კვლევა
      • ბიზნეს გეგმის მომზადება
      • მარკეტინგული სტრატეგიისა და მომსახურების შემუშავება
      • კონკურენტების კვლევა
      • მომხმარებელთა კვლევა
      • სერვისის აუდიტი
      • საექსპორტო ბაზრის კვლევა
      • ბიზნეს მოდელის ოპტიმიზაცია
      • ხარჯების ოპტიმიზაცია
  • ბლოგი
    • სტატიები
    • ინდუსტრიის კვლევები
  • კლიენტები
      • არასამთავრობო სექტორი
      • სამთავრობო სექტორი
      • საგანმანათლებლო სექტორი
      • საბანკო და საფინანსო სექტორი
      • სამედიცინო სექტორი
      • იურიდიული და საკონსულტაციო სექტორი
      • ინფრასტრუქტურა და გზების რეაბილიტაცია
      • სადაზღვეო სექტორი
      • საინფორმაციო ტექნოლოგიების სექტორი
      • საკომუნიკაციო სექტორი
      • სამშენებლო სექტორი
      • სატრანსპორტო და ლოჯისტიკის სექტორი
      • საფეხბურთო კლუბები
      • საცალო ვაჭრობის სექტორი
      • ჰორეკა სექტორი
      • სოფლის მეურნეობის სექტორი
  • პროექტები
  • კონტაქტი
  • ქართული
  • English

5 გზა სამომხმარებლო სერვისისა და გაყიდვების გასაუმჯობესებლად

de745ge
ივნ 3, 2020 ბლოგი, სტატიები 0 Comment

სამომხმარებლო სერვისი ახალი მარკეტინგია და იგი გაყიდვების გასაზრდელად ძალიან ეფექტურია. უამრავმა დიდმა თუ პატარა ორგანიზაციამ, ეს ფაქტი საკუთარ თავზე გამოსცადა.

მათ თავიანთი ძალისხმევა სამომხმარებლო მომსახურებაზე მიმართეს და მას მიანდეს გაყიდვები.

კარგი სამომხმარებლო სერვისი ზრდის ნდობას

თვენს კომპანიასთან ურთიერთობისას მომხმარებლებმა თავი კომფორტულად უნდა იგრძნონ, როდესაც ისინი რაიმე პრობლემის გამო მიმართავენ კომპანიის წარმომადგენლებს.

როდესაც ისინი კმაყოფილები არიან ყოველგვარი სერვისით, იზრდება მათი ნდობა ზოგადად კომპანიისადმი.

მაგალითად თუ დროულად პასუხობენ მომხმარებლების სატელეფონო ზარებს, სოციალურ ქსელში ან ელექტრონულ ფოსტაზე შემოსულ წერილებს, იზრდება კომპანიისადმი მომხმარებლების ნდობა და კმაყოფილების დონე.

კარგმა სამომხმარებლო სერვისმა შესაძლოა ბევრი ერთგული კლიენტი შეგმატოთ

ყველაზე მარტივი გაყიდვები ის არის, რომელიც ჩვევას უკავშირდება. კარგი სამომხმარებლო სერვისი ზრდის ერთგულ კლიენტებს და ამცირებს მათი მხრიდან მომთხოვნ დამოკიდებულებას.

უზრუნველყოფს პირად აღიარებას

ცდებით, თუ თვლით, რომ მომხმარებელის გადაწყვეტილება, შეიძინოს ესა თუ ის ნივთი მთლიანად დაფუძნებულია ხარჯებისა და სარგებელის რაციონალურ ანალიზზე.

მაგალითად მომხმარებლის გადაწყვეტილება, გააგრძელოს ამა თუ იმ ბანკთან ურთიერთობა, ასევე დამოკიდებულია პირად, არაფინანსურ სარგებელზე.

ბევრ მომხმარებელს სურს (თუმცა ისინი ამას არასდროს გეტყვიან) პიროვნული აღიარება, განცდა იმისა, რომ კომპანიის წარმომადგენლებმა იციან თუ ვინ არიან ისინი, აღიარებენ და აფასებენ მათ ,როგორც პიროვნებას.

ზრდის მოლოდინს

სამომხმარებლო სერვისი ცნობს, თუ რას ეძებენ მომხმარებლები, მაშინაც კი, თუ მათ ეს ჯერ არ აქვთ გათვითცნობიერებული.

მოსალოდნელი მომხმარებლის მომსახურება ყურადღებიანი თანამშრომლების ძალისხმევის შედეგია, ან კარგად შემუშავებული ტექნოლოგიის. საუკეთესო შემთხვევაში კი, ეს ორი ძალა ერთად საკმაოდ ძლიერად მუშაობს.

ქმნის ისტორიას

ეს შეიძლება იყოს სრულიად პოზიტიური ისტორია იმის შესახებ, თუ როგორ გაუმჯობესდა კომპანიის სამომხმარებლო სერვისი.

ნებისმიერ შემთხვევაში, მას შეუძლია შექმნას ფერადი, ემოციურად რეზონანსული ისტორიები, რომლებიც რეალურად გაყიდვებს თქვენს მაგივრად წარმართავენ.

მარკეტინგი არის მომხმარებლების მოზიდვისა და შენარჩუნების ხელოვნება.

თუ თქვენი პროდუქტისა თუ მომსახურებისთვის მყარი სამომხმარებლო სერვისის შექმნა არის ის, რის მიღწევასაც 2020 წელს გეგმავთ, ზემოთ მოცემული ხუთი ნაბიჯის განხორციელება მნიშვნელოვნად დაგეხმარებათ მოკლე დროში ამ მიზნის მიღწევაში.

 

ასევე იხილეთ საინტერესო ბლოგები: რა მნიშვნელობა აქვს ბიზნესში მომხმარებლების მონაცემების შეგროვებას  |  5 კრიტერიუმი, რომელსაც მომხმარებელი ონლაინ შესყიდვის დროს აქცევს ყურადღებას

როგორ განვთავისუფლდეთ ემოციებისგან, გადაწყვეტილებების მიღებისასPrevious post
ნაყინის წარმოების ინდუსტრიის კვლევაNext post

  • Facebook
  • LinkedIn

Book an appointment with Personnel Calendar using SetMore

ჩვენ შესახებ

  • კომპანიის შესახებ
  • პარტნიორები
  • ჩვენი გუნდი
  • წევრობა

კონტაქტი

მისამართი: 0171, პ. ქავთარაძე #10, I შესახვევი,
სართული 4. თბილისი, საქართველო

ტელეფონი: (995 322) 500 130
მობ: (995 599) 34 33 48
ელ-ფოსტა: info@agic.ge

AGIC. 2021. All Rights Reserved.