AGICAGIC
  • მთავარი
  • ჩვენ შესახებ
    • კომპანიის შესახებ
    • ისტორია
    • ჩვენი გუნდი
    • წევრობა
    • პარტნიორები
    • PrimeGlobal-ის შესახებ
  • სერვისები
    • აუდიტი და მარწმუნებელი მომსახურება
      • ფინანსური ანგარიშგების აუდიტი
      • დაფინანსებული პროექტების აუდიტი
      • შეთანხმებულ პროცედურებზე აუდიტი
      • საგადასახადო აუდიტი
      • ინვესტიციების დადასტურების აუდიტი
      • ქონების შეფასება
    • საბუღალტრო და საგადასახადო მომსახურება
      • საგადასახადო კონსულტაცია
      • საბუღალტრო მომსახურება
      • საგადასახადო დავების წარმოება
      • ფინანსური ანალიზი
      • ფინანსური ანგარიშგების შედგენა
    • საკონსულტაციო მომსახურება
      • ბაზრის კვლევა
      • ბიზნეს გეგმის მომზადება
      • მარკეტინგული სტრატეგიისა და მომსახურების შემუშავება
      • კონკურენტების კვლევა
      • მომხმარებელთა კვლევა
      • სერვისის აუდიტი
      • საექსპორტო ბაზრის კვლევა
      • ბიზნეს მოდელის ოპტიმიზაცია
      • ხარჯების ოპტიმიზაცია
  • ბლოგი
    • სტატიები
    • ინდუსტრიის კვლევები
  • კლიენტები
      • არასამთავრობო სექტორი
      • სამთავრობო სექტორი
      • საგანმანათლებლო სექტორი
      • საბანკო და საფინანსო სექტორი
      • სამედიცინო სექტორი
      • იურიდიული და საკონსულტაციო სექტორი
      • ინფრასტრუქტურა და გზების რეაბილიტაცია
      • სადაზღვეო სექტორი
      • საინფორმაციო ტექნოლოგიების სექტორი
      • საკომუნიკაციო სექტორი
      • სამშენებლო სექტორი
      • სატრანსპორტო და ლოჯისტიკის სექტორი
      • საფეხბურთო კლუბები
      • საცალო ვაჭრობის სექტორი
      • ჰორეკა სექტორი
      • სოფლის მეურნეობის სექტორი
  • პროექტები
  • კონტაქტი
  • ქართული
  • English

რატომ გჭირდებათ მომხმარებელთან ურთიერთობის მართვის სისტემა

de745ge
ივნ 25, 2020 ბლოგი, სტატიები 0 Comment

მომხმარებელთან ურთიერთობა ორგანიზაციების წარმატების განუყოფელი ნაწილია.

მიუხედავად იმისა, რომ მათ კარგად ესმით მისი მნიშვნელობა, კომპანიებს ხშირად უჭირთ მომხმარებელთა მოთხოვნების დაკმაყოფილება. ამის მთავარი მიზეზი არის ისეთ მექანიზმებზე დაყრდნობა, როგორიცაა კალამი ან ქაღალდი, ან თუნდაც გონება.

დღევანდელ ეპოქაში მეხსიერება სწრაფად დუნდება. ასევე მარტივია იმ ფურცლის დაკარგვა, რომელზეც ჩაინიშნეთ მნიშნელოვანი დეტალი მომხმარებლის შესახებ.

გამოსავალი მარტივია – ტექნოლოგიის გამოყენება. მას შეუძლია ბევრი რამ გაამარტივოს თქვენი ორგანიზაციისთვის და ამავე დროს, გააძლიეროს პროდუქტიულობა.

ადამიანების უმეტესობამ, ტექნოლოგია სმარტფონთან გაათანაბრა. მაგრამ იგი ბევრად მეტია. ტექნოლოგია, რომელსაც შეუძლია დაგეხმაროთ თქვენი ბიზნესის შეცვლაში, არის მომხმარებელთან ურთიერთობის მართვის (CRM) სისტემა.

რა არის CRM?

CRM არის თქვენი ორგანიზაციის კლიენტებთან და პოტენციურ კლიენტებთან ურთიერთობის სტრატეგია.

სისტემა საშუალებას გაძლევთ გრძელვადიანი ურთიერთობა გქონდეთ მათთან, თვალი ადევნოთ გაყიდვების ნაკადს და გააუმჯობესოთ მომგებიანობა.

CRM– ის მიზანი მარტივია – ბიზნესის გაუმჯობესება.

რისთვის გამოიყენება CRM სისტემა?

მომხმარებელთან ურთიერთობის მართვა არის სტრატეგიული პროცესი, რომელიც დაგეხმარებათ უკეთ გაიგოთ თქვენი მომხმარებლების მოთხოვნილებები, რათა გაითვალისწინოთ ისინი და საბოლოოდ მიაღწიოთ უკეთეს შედეგს.

CRM სისტემა მომხმარებლების შესახებ ინფორმაციას სხვადასხვა წყაროდან აკავშირებს (ელ.ფოსტა, ვებგვერდი, ქოლ ცენტრი და ა.შ.) ეს გაძლევთ სრულ ხედვას თითოეული კლიენტის შესახებ, რაც გეხმარებათ მათი სურვილებისა და მოთხოვნების უკეთ გაგებაში.

თუ არ გაქვთ ზუსტი ინფორმაცია, თუ ვინ არის თქვენი მომხმარებელი და როგორია მათი მოთხოვნილებები ან სურვილები, ეს აშკარად მითითებაა, რომ თქვენ გჭირდებათ CRM სისტემა.

მის სისტემებში მრავალი ტექნოლოგიური კომპონენტია, მაგრამ მასზე ტექნოლოგიური თვალსაზრისით ფიქრი შეცდომაა.

ამის ნაცვლად, CRM უნდა განიხილებოდეს, როგორც სტრატეგიული პროცესი, რათა უკეთ გაიგოთ და გაითვალისწინოთ თქვენი მომხმარებლების მოთხოვნილებები.

წარმატებული მომხმარებელთან ურთიერთობის მართვის სტრატეგია დამოკიდებულია, მომხმარებლების შესახებ უამრავი ინფორმაციის შეგროვებასა და ბაზრის ტენდენციებზე.

მისი მეშვეობით თქვენ შეგიძლიათ უფრო ეფექტურად გამოიყენოთ თქვენი პროდუქტები და მომსახურება.

CRM-ის მრავალფეროვანი ფუნქციებიდან გამომდინარე, მას სარგებელი მოაქვს არა მხოლოდ მსხვილი ბიზნესისათვის, არამედ ნებისმიერი კომპანიისათვის.

იგი უზრუნველყოფს მრავალრიცხოვან სტრატეგიებსა და პროგრამებს, რაც საშუალებას იძლევა მოერგოს პრაქტიკულად ნებისმიერი ბიზნეს ტიპს.

სისტემა უზრუნველყოფს გამჭვირვალეობას და ამცირებს ორაზროვან შედეგებს. მისი სწორად გამოყენება აღმოფხვრის სამუშაოების შესრულების მონიტორინგის აუცილებლობას.

კომპანიებისთვის მნიშვნელოვანია, გააანალიზონ თავიანთი ოპერაციები და გაყიდვების პროცესი. მონაცემები საშუალებას მოგცემთ თვალყური ადევნოთ თქვენი მომხმარებლების ქმედებებს.

ეს ყველაფერი კი დაგეხმარებათ მათი სურვილებისა და მოთხოვნების უკეთ გაგებაში, რაც საბოლოო ჯამში გაზრდის თქვენს შემოსავალს.

 

ასევე იხილეთ საინტერესო ბლოგები: რა მნიშვნელობა აქვს ბიზნესში მომხმარებლების მონაცემების შეგროვებას  |  5 გზა სამომხმარებლო სერვისისა და გაყიდვების გასაუმჯობესებლად

5 უპირატესობა, რომელიც დოკუმენტების მართვის სისტემებს გააჩნიაPrevious post
ტექსტილისა და ტანსაცმლის წარმოების ინდუსტრიის კვლევაNext post

  • Facebook
  • LinkedIn

Book an appointment with Personnel Calendar using SetMore

ჩვენ შესახებ

  • კომპანიის შესახებ
  • პარტნიორები
  • ჩვენი გუნდი
  • წევრობა

კონტაქტი

მისამართი: 0171, პ. ქავთარაძე #10, I შესახვევი,
სართული 4. თბილისი, საქართველო

ტელეფონი: (995 322) 500 130
მობ: (995 599) 34 33 48
ელ-ფოსტა: info@agic.ge

AGIC. 2021. All Rights Reserved.