AGICAGIC
  • მთავარი
  • ჩვენ შესახებ
    • კომპანიის შესახებ
    • ისტორია
    • ჩვენი გუნდი
    • წევრობა
    • პარტნიორები
    • PrimeGlobal-ის შესახებ
  • სერვისები
    • აუდიტი და მარწმუნებელი მომსახურება
      • ფინანსური ანგარიშგების აუდიტი
      • დაფინანსებული პროექტების აუდიტი
      • შეთანხმებულ პროცედურებზე აუდიტი
      • საგადასახადო აუდიტი
      • ინვესტიციების დადასტურების აუდიტი
      • ქონების შეფასება
    • საბუღალტრო და საგადასახადო მომსახურება
      • საგადასახადო კონსულტაცია
      • საბუღალტრო მომსახურება
      • საგადასახადო დავების წარმოება
      • ფინანსური ანალიზი
      • ფინანსური ანგარიშგების შედგენა
    • საკონსულტაციო მომსახურება
      • ბაზრის კვლევა
      • ბიზნეს გეგმის მომზადება
      • მარკეტინგული სტრატეგიისა და მომსახურების შემუშავება
      • კონკურენტების კვლევა
      • მომხმარებელთა კვლევა
      • სერვისის აუდიტი
      • საექსპორტო ბაზრის კვლევა
      • ბიზნეს მოდელის ოპტიმიზაცია
      • ხარჯების ოპტიმიზაცია
  • ბლოგი
    • სტატიები
    • ინდუსტრიის კვლევები
  • კლიენტები
      • არასამთავრობო სექტორი
      • სამთავრობო სექტორი
      • საგანმანათლებლო სექტორი
      • საბანკო და საფინანსო სექტორი
      • სამედიცინო სექტორი
      • იურიდიული და საკონსულტაციო სექტორი
      • ინფრასტრუქტურა და გზების რეაბილიტაცია
      • სადაზღვეო სექტორი
      • საინფორმაციო ტექნოლოგიების სექტორი
      • საკომუნიკაციო სექტორი
      • სამშენებლო სექტორი
      • სატრანსპორტო და ლოჯისტიკის სექტორი
      • საფეხბურთო კლუბები
      • საცალო ვაჭრობის სექტორი
      • ჰორეკა სექტორი
      • სოფლის მეურნეობის სექტორი
  • პროექტები
  • კონტაქტი
  • ქართული
  • English

რა მნიშვნელობა აქვს ბიზნესში მომხმარებლების მონაცემების შეგროვებას

de745ge
ივლ 9, 2020 ბლოგი, სტატიები 0 Comment

ბიზნესის განვითარებას ხელს უწყობს ტექნოლოგიები, რომლებიც აფართოებენ მონაცემების შეგროვებისა და ანალიზის მეთოდებს.

კომპანიები რეგულარულად იღებენ, ინახავენ და აანალიზებენ რაოდენობრივ და თვისებრივ მონაცემებს.

ეს ყველაფერი კი ეხმარება მათ უფრო მეტი ინფორმაცია ქონდეთ,რათა გადადგან სწორი ნაბიჯები და მიაწოდონ მომხმარებლებს გაუმჯობესებული სერვისი თუ მომსახურება. რომელიც, კომპანიების დიდმა ნაწილმა, როგორც ბიზნეს მოდელი ისე ჩამოაყალიბა.

მომხმარებელთა მონაცემების სახეები

მომხმარებელთა მონაცემები შეიძლება დაიყოს ოთხ კატეგორიად:

  • პერსონალური მონაცემები – ამ კატეგორიაში შედის სქესი, პირადი ნომერი, IP მისამართი და ა.შ.
  • ჩართულობის მონაცემები – ამ შემთხვევაში დეტალურადაა აღწერილი, თუ რამდენად იყენებენ მომხმარებლები კომპანიის ვებ-გვერდს, მობილურ პროგრამებს, სოციალური მედიის გვერდებს, ელექტრონულ ფოსტას და ა.შ.
  • ქცევითი მონაცემები – აქ შედის ისეთი დეტალები, როგორებიცაა შეძენის ისტორიები, პროდუქტის გამოყენების ინფორმაცია (მაგ. განმეორებითი მოქმედებები) და თვისობრივი მონაცემები (მაგ., მაუსის მოძრაობის შესახებ ინფორმაცია).
  • დამოკიდებულების მონაცემები – მოიცავს მომხმარებელთა კმაყოფილების, შეძენის კრიტერიუმების, პროდუქტის სასურველობის შესახებ ინფორმაციას და ა.შ.
როგორ გროვდება მომხმარებლების პირადი მონაცემები?

კომპანიები მონაცემთა შეგროვების მრავალ მეთოდს იყენებენ. ყველაზე ხშირად კი ვებ-გვერდებსა და სოციალურ მედიას, თუმცა ასევე არსებობს უფრო საინტერესო მეთოდებიც.

ერთ-ერთი მაგალითია ადგილმდებარეობაზე დაფუძნებული რეკლამა, რომელიც იყენებს ისეთ ტექნოლოგიებს, როგორიცაა ინტერნეტთან დაკავშირებული მოწყობილობის IP მისამართი. იგი განკუთვნილია მონაცემების პერსონალიზებული პროფილის შესაქმნელად.

კომპანიები ასევე იკვლევენ თავიანთი სამომხმარებლო მომსახურების ჩანაწერებს, რომ ნახონ თუ როგორ ურთიერთობდნენ მომხმარებლები გაყიდვებისა თუ სხვა განყოფილებებთან. აქ მოცემულია პირდაპირი კავშირი იმის შესახებ, თუ რა მოსწონდათ მათ და რა, არა.

ბიზნესის მიზნებისათვის ინფორმაციის შეგროვების გარდა, კომპანიები, რომლებიც პირად ინფორმაციას და სხვა მონაცემებს თანხის სანაცვლოდ გადასცემენ მესამე მხარეს, ჩვეულებრივი მოვლენა გახდა.

მონაცემების ცოდნად გადაქცევა

დიდი რაოდენობით მონაცემების დაუფლება ქმნის პრობლემას, თუ როგორ უნდა მოხდეს მათი დალაგება და გაანალიზება.

სწორედ ამ საკითხს, კომპიუტერული პროგრამები უფრო სწრაფად და ეფექტურად აგვარებენ, ვიდრე ადამიანები, და მათ შეუძლიათ ეს გააკეთონ შესვენების გარეშე.

მონაცემთა ანალიტიკა ციფრულ ტექნოლოგიები კიდევ უფრო მნიშვნელოვანი დარგი ხდება. ხელოვნური ინტელექტის (AI)- ს ზოგიერთი ტექნოლოგია ეძებს ხარვეზებს და სთავაზობს კომპანიებს მათი მოგვარების სხვადასხვა გზებს.

მსგავსი პროგრამების გარეშე, მსოფლიოში არსებული მონაცემების შეგროვება შესაძლოა უსარგებლო ყოფილიყო.

 

ასევე იხილეთ საინტერესო ბლოგები: რატომ გჭირდებათ მომხმარებელთან ურთიერთობის მართვის სისტემა  |  5 გზა სამომხმარებლო სერვისისა და გაყიდვების გასაუმჯობესებლად

6 უნარი, რომელიც დაეხმარება მეწარმეს წარმატების მიღწევაშიPrevious post
მიმდინარე საგრანტო პროექტებიNext post

  • Facebook
  • LinkedIn

Book an appointment with Personnel Calendar using SetMore

ჩვენ შესახებ

  • კომპანიის შესახებ
  • პარტნიორები
  • ჩვენი გუნდი
  • წევრობა

კონტაქტი

მისამართი: 0171, პ. ქავთარაძე #10, I შესახვევი,
სართული 4. თბილისი, საქართველო

ტელეფონი: (995 322) 500 130
მობ: (995 599) 34 33 48
ელ-ფოსტა: info@agic.ge

AGIC. 2021. All Rights Reserved.