AGICAGIC
  • მთავარი
  • ჩვენ შესახებ
    • კომპანიის შესახებ
    • ისტორია
    • ჩვენი გუნდი
    • წევრობა
    • პარტნიორები
    • PrimeGlobal-ის შესახებ
  • სერვისები
    • აუდიტი და მარწმუნებელი მომსახურება
      • ფინანსური ანგარიშგების აუდიტი
      • დაფინანსებული პროექტების აუდიტი
      • შეთანხმებულ პროცედურებზე აუდიტი
      • საგადასახადო აუდიტი
      • ინვესტიციების დადასტურების აუდიტი
      • ქონების შეფასება
    • საბუღალტრო და საგადასახადო მომსახურება
      • საგადასახადო კონსულტაცია
      • საბუღალტრო მომსახურება
      • საგადასახადო დავების წარმოება
      • ფინანსური ანალიზი
      • ფინანსური ანგარიშგების შედგენა
    • საკონსულტაციო მომსახურება
      • ბაზრის კვლევა
      • ბიზნეს გეგმის მომზადება
      • მარკეტინგული სტრატეგიისა და მომსახურების შემუშავება
      • კონკურენტების კვლევა
      • მომხმარებელთა კვლევა
      • სერვისის აუდიტი
      • საექსპორტო ბაზრის კვლევა
      • ბიზნეს მოდელის ოპტიმიზაცია
      • ხარჯების ოპტიმიზაცია
  • ბლოგი
    • სტატიები
    • ინდუსტრიის კვლევები
  • კლიენტები
      • არასამთავრობო სექტორი
      • სამთავრობო სექტორი
      • საგანმანათლებლო სექტორი
      • საბანკო და საფინანსო სექტორი
      • სამედიცინო სექტორი
      • იურიდიული და საკონსულტაციო სექტორი
      • ინფრასტრუქტურა და გზების რეაბილიტაცია
      • სადაზღვეო სექტორი
      • საინფორმაციო ტექნოლოგიების სექტორი
      • საკომუნიკაციო სექტორი
      • სამშენებლო სექტორი
      • სატრანსპორტო და ლოჯისტიკის სექტორი
      • საფეხბურთო კლუბები
      • საცალო ვაჭრობის სექტორი
      • ჰორეკა სექტორი
      • სოფლის მეურნეობის სექტორი
  • პროექტები
  • კონტაქტი
  • ქართული

რა არის სერვისის აუდიტი?

AGIC
დეკ 10, 2020 ბლოგი, სტატიები 0 Comment

რა არის სერვისის აუდიტი?

სერვისის აუდიტი წარმოადგენს გამოკვლევას, თუ რამდენად ეფექტურად მუშაობს კომპანიის ესა თუ ის სერვისი, რა ხარვეზები და პოტენციალი აქვს მას, რამდენად კონკურენტუნარიანია ბაზარზე და შეუძლია თუ არა მყარი პოზიციების დაკავება.

მომხმარებელთან ურთიერთობა ნებისმიერ ინდუსტრიაში არსებული კომპანიისათვის უმნიშვნელოვანესია. სექტორის მიხედვით განსხვავებულია ბიზნესის ურთიერთობის ფორმა მომხმარებლებთან. მაგალითად, საოჯახო სასტუმროს თანამშრომლებს უფრო მეტი ინტერაქცია აქვთ სტუმრებთან, ვიდრე დიდი მაღაზიათა ქსელის კონსულტანტებს. შესაბამისად, მომხმარებლებთან ურთიერთობის შეფასების მექანიზმები განსხვავდება ინდუსტრიისა და კომპანიის სიდიდის მიხედვით. განსხვავებების მიუხედავად, ერთი რამ ცხადია – ნებისმიერმა კომპანიამ პერიოდულად უნდა ჩაატაროს შეთავაზებული სერვისის დეტალური კვლევა და გამოავლინოს მისი ეფექტიანობის დონე.

სერვისის აუდიტი არის გაწეული მომსახურების მონიტორინგი, მისი შეფასება და შემდგომი ნაბიჯების დაგეგმვა, რათა გაიზარდოს კმაყოფილი კლიენტის რაოდენობა და კომპანიის გაყიდვები. სერვისის აუდიტი მოიცავს პროცედურების ერთობლიობას, რომლებსაც კომპანია გარკვეულ პერიოდში ერთხელ ატარებს, რათა ზუსტი სურათი მიიღოს შეთავაზებული მომსახურების შესახებ.

სერვისის აუდიტი იკვლევს გაყიდვების წარმომადგენლების კომპეტენტურობის დონეს და მომხმარებლის მიერ მიღებულ გამოცდილებას. აუდიტის შედეგად, კომპანია მიიღებს ინფორმაციას იმის შესახებ თუ რამდენად სწორად არის შერჩეული გაყიდვების არხები, რა წინაღობა ექმნება მომხმარებელს კომპანიასთან ურთიერთობისას, საშუალოდ რა დრო იხარჯება ერთი კლიენტის მომსახურებაზე და რა სიხშირით გამოთქვამენ მომხმარებლები უკმაყოფილებას. ამ მონაცემებზე დაყრდნობით, კომპანიას აქვს საშუალება გააუმჯობესოს სერვისის დონე და გაზარდოს გაყიდვები.

მისტიური მომხმარებელი

კომპანია AGIC სერვისის აუდიტის პროცესში იყენებს მისტიურ მომხმარებლებს, რათა გაზარდოს აღნიშნული სერვისის ხარისხი და ეფექტურობა. მისტიური მომხმარებელი არის ადამიანი, რომელიც აფასებს კომპანიის სერვისს მაღაზიაში სტუმრობის, სატელეფონო ზარის ან სხვა საკომუნიკაციო საშუალების შედეგად. მისტიურ მომხმარებლებს წინასწარ აქვთ განსაზღვრული კონკრეტულად რომელი კომპონენტებით უნდა შეაფასონ კომპანიის წარმომადგენლები და ერთი შეხედვით რიგითი კლიენტები არიან.

სერვისის ხარისხიანი აუდიტის შედეგად, კომპანიას შეუძლია მიიღოს მნიშვნელოვანი ინფორმაცია მის მიერ შეთავაზებულ პროდუქტსა თუ სერვისზე, მიღებული ინფორმაცია კი გამოიყენოს კომპანიის განვითარების მიზნით. საკონსულტაციო კომპანია AGIC ატარებს სერვისის აუდიტს სხვადასხვა ინდუსტრიაში მოღვაწე კომპანიებისათვის. სერვისის შესახებ დეტალური ინფორმაციისათვის, გადადით ბმულზე.

 

ასევე იხილეთ საინტერესო ბლოგები: აუდიტის პროცესები  |  როგორ ჩავატაროთ ინფორმაციული ტექნოლოგიების აუდიტი


დამატებითი ინფორმაციისათვის, დანიშნეთ ონლაინ კონსულტაცია ან დაგვიკავშირდით:

ტელეფონი: (995 322) 500 130

მობ: (995 599) 34 33 48

ელ–ფოსტა: info@agic.ge

მისამართი: 0171, პ. ქავთარაძე #10, I შესახვევი, სართული 4, თბილისი, საქართველო

ინვოისების მართვის სისტემა – InvoiceOceanPrevious post
უმაღლესი საგანმანათლებლო დაწესებულებების კვლევაNext post

  • Facebook
  • LinkedIn

Book an appointment with Personnel Calendar using SetMore

ჩვენ შესახებ

  • კომპანიის შესახებ
  • პარტნიორები
  • ჩვენი გუნდი
  • წევრობა

კონტაქტი

მისამართი: 0171, პ. ქავთარაძე #10, I შესახვევი,
სართული 4. თბილისი, საქართველო

ტელეფონი: (995 322) 500 130
მობ: (995 599) 34 33 48
ელ-ფოსტა: info@agic.ge

AGIC. 2021. All Rights Reserved.