B2B მარკეტინგი არის ერთი ბიზნესის მიერ პროდუქტებისა და სერვისების პოპულარიზაცია და მიყიდვა სხვა ბიზნესებისა და ორგანიზაციებისათვის. B2B მარკეტინგის დროს საჭიროა გქონდეთ მყარი სტრატეგიები, რომლებიც დაგეხმარებათ მაღალი ღირებულების მქონე მომხმარებლების შეძენაში.
SEO
თუ მუდმივად შეგიძლიათ ხარისხიანი კონტენტის შექმნა, თქვენ შეძლებთ შექმნათ ტრაფიკი, რომელიც დაცული იქნება ხარჯების თვალსაზრისით.
მნიშვნელოვანია გახსოვდეთ, რომ SEO გრძელვადიანია. თუმცა არ დანებდეთ, თუ დასაწყისშივე ვერ დაინახავთ შედეგს – თქვენი ძალისხმევით დროთა განმავლობაში შედეგს აუცილებლად მიაღწევთ.
სოციალური მედია
ბლოგის შინაარსის, შემთხვევის შესწავლისა და სოციალური მედიის არხებზე ინდუსტრიის კვლევებით, შეგიძლიათ შექმნათ თქვენი ბრენდი და გახდეთ ცნობილი.
გარდა ამისა, სოციალური მედია გაძლევთ საშუალებას უშუალო ურთიერთობა გქონდეთ მომხმარებლებთან.
ინფლუენსერი
2019 წელს ინფლუენსერების მეშვეობით საშუალება გვეძლევა საზოგადოებას ჩვენი პროდუქტისა თუ მომსახურების შესახებ მივაწოდოთ ინფორმაცია. B2B მარკეტინგის სივრცეში, ინფლუენსერების დიდმა ნაწილმა ჩამოაყალიბა საკუთარი ინტერნეტ სივრცე, რომელთა მეშვეობითაც ადვილად შეძლებთ სამიზნე აუდიტორიის დადგენას.
რეფერალური / შვილობილი
შვილობილი მარკეტინგი საინტერესო რამ არის – ეს არის როდესაც ვებ – გვერდი უერთდება შვილობილ პროგრამას და ანაზღაურებას იღებს სხვა ბრენდის პროდუქციის პოპულარიზაციით.
ბრენდების 81% -ზე მეტი და გამომცემელთა 84% იყენებს შვილობილ მარკეტინგს, როგორც მათი მარკეტინგული არხის ნაწილს.
PPC
„გადახდა თითო დაწკაპუნებით“ სახის რეკლამები არის ონლაინ რეკლამების ფორმა, სადაც თანხას იხდით იმისათვის, რათა ვინმემ დააკლიკოს თქვენს რეკლამაზე.
ორგანულ სიაში სრულად დომინირებისთვის, B2B მარკეტერების უმეტესობა იყენებს სტრატეგიას, რომელიც აბალანსებს PPC-ს და SEO-ს.
ელ.ფოსტა
სინამდვილეში იგი საკმაოდ აქტუალურია B2B მარკეტინგში. B2B მარკეტერების 93% იყენებს ელ.ფოსტას შინაარსის განაწილებისთვის – და თანამშრომლები ყოველკვირეულად სამუშაო დროის 13 საათს ატარებენ შემოსულ წერილებში. ამდენი ყურადღების გამო ნამდვილად ღირს ცდა.
B2B მარკეტინგის სტრატეგიის არჩევა
სტრატეგიის არჩევა შეიძლება დამღლელი იყოს, მაგრამ ეს შეიძლება ასე არ მოგეჩვენოთ თუ სტრატეგიის არჩევისას შემდეგ საკითხებს გაითვალისწინებთ.
არ გამოიყენოთ მხოლოდ ერთი სტრატეგია
ამ სიაში თითოეულ სტრატეგიას აქვს თავისი დადებითი და უარყოფითი მხარეები. თქვენ ხვდებით სხვადასხვა პიროვნებებს, სხვადასხვა გემოვნებით და უნიკალური ქცევებით, ამიტომ მხოლოდ ერთი რომელიმე კონკრეტული სტრატეგია არ გამოგადგებათ.
შეხედეთ თქვენს მიზნობრივ მომხმარებელს
თუ თქვენ არ იცნობთ თქვენს მომხმარებელს, ვერასდროს მიაღწევთ წარმატებას ამ სტრატეგიების გამოყენებით. ესაუბრეთ თქვენს მომხმარებლებს, მოუსმინეთ მათ უკუკავშირს და გამოიყენეთ იგი თქვენი პროდუქტის ფორმირებისა და მარკეტინგის გაუმჯობესებისათვის.
მიიღეთ სწორი გადაწყვეტილებები
როდესაც საქმე ეხება ანალიზს, მნიშვნელოვანია ენდობით თქვენს მონაცემებს. ნახეთ რომელი არხები გამოიმუშავებენ საუკეთესო შემოსავალს კლიკების მეშვეობით და მაღალი ღირებულების მქონე მომხმარებელს თქვენი ბრენდისთვის.
ასევე იხილეთ საინტერესო ბლოგები: იმეილ მარკეტინგი და მცირე ბიზნესის კონკურენტუნარიანობა | როგორ განვავითაროთ სწორად ვიდეო მარკეტინგი