AGICAGIC
  • მთავარი
  • ჩვენ შესახებ
    • კომპანიის შესახებ
    • ისტორია
    • ჩვენი გუნდი
    • წევრობა
    • პარტნიორები
    • PrimeGlobal-ის შესახებ
  • სერვისები
    • აუდიტი და მარწმუნებელი მომსახურება
      • ფინანსური ანგარიშგების აუდიტი
      • დაფინანსებული პროექტების აუდიტი
      • შეთანხმებულ პროცედურებზე აუდიტი
      • საგადასახადო აუდიტი
      • ინვესტიციების დადასტურების აუდიტი
      • ქონების შეფასება
    • საბუღალტრო და საგადასახადო მომსახურება
      • საგადასახადო კონსულტაცია
      • საბუღალტრო მომსახურება
      • საგადასახადო დავების წარმოება
      • ფინანსური ანალიზი
      • ფინანსური ანგარიშგების შედგენა
    • საკონსულტაციო მომსახურება
      • ბაზრის კვლევა
      • ბიზნეს გეგმის მომზადება
      • მარკეტინგული სტრატეგიისა და მომსახურების შემუშავება
      • კონკურენტების კვლევა
      • მომხმარებელთა კვლევა
      • სერვისის აუდიტი
      • საექსპორტო ბაზრის კვლევა
      • ბიზნეს მოდელის ოპტიმიზაცია
      • ხარჯების ოპტიმიზაცია
  • ბლოგი
    • სტატიები
    • ინდუსტრიის კვლევები
  • კლიენტები
      • არასამთავრობო სექტორი
      • სამთავრობო სექტორი
      • საგანმანათლებლო სექტორი
      • საბანკო და საფინანსო სექტორი
      • სამედიცინო სექტორი
      • იურიდიული და საკონსულტაციო სექტორი
      • ინფრასტრუქტურა და გზების რეაბილიტაცია
      • სადაზღვეო სექტორი
      • საინფორმაციო ტექნოლოგიების სექტორი
      • საკომუნიკაციო სექტორი
      • სამშენებლო სექტორი
      • სატრანსპორტო და ლოჯისტიკის სექტორი
      • საფეხბურთო კლუბები
      • საცალო ვაჭრობის სექტორი
      • ჰორეკა სექტორი
      • სოფლის მეურნეობის სექტორი
  • პროექტები
  • კონტაქტი
  • ქართული
  • English

ფასების ზრდის მართებული გზა

AGIC
ოქტ 15, 2019 ბლოგი 0 Comment

“თუ შეგწევთ ძალა ფასები ისე გაზარდოთ, რომ კონკურენტუნარიანი ბიზნესი არ დაკარგოთ, მაშინ ძალიან კარგი ბიზნესი გქონიათ. ხოლო თუ ფასების 10%–ით გაზრდამდე ლოცვა–ვედრება გიწევთ, თქვენ საშინელი ბიზნესი გქონიათ“ – უორენ ბუფეტი

რისი გეშინიათ…

  • გაბრაზებული მომხმარებლის?
  • კონკურენტულ გარემოში მომხმარებლის დაკარგვის?
  • ბიზნესის დაკარგვის?

მნიშვნელოვანია იმის გათვალისწინება, თუ როგორ ვაფასებთ ფასების ნომინალური ზრდის შედეგად გამოწვეულ, მატერიალურ გაუმჯობესებას.

დაიწყეთ იმ ორი მთავარი ფაქტორის გათვალისწინებით, რომლებიც ფასებზე ახდენს გავლენას…

ნათლად განსაზღვრეთ სამოქმედო დოკუმეტი

გამართულ კომპანიებს ნათლად აქვთ განსაზღვრული სამოქმედო დოკუმენტი თავიანთ ხელშეკრულებასა და გაყიდვების პროცესში.

სანამ კლიენტისთვის რაიმე სამუშოს შესრულებას დაიწყებთ, მკაფიოდ უნდა დასახოთ ის სამოქმედო გეგმა, რასაც შესასრულებელი სამუშაოს არეალში შეიტანთ ან არ შეიტანთ, ასევე უნდა განსაზღვროთ დამატებითი პოტენციური შემოსავალი.

ამ ხელშეკრულებას ის უპირატესობა აქვს, რომ ნათლად ჩანს, როდესაც კლიენტი დამატებით სამუშაოს ითხოვს.

ამ დროს შეგიძლიათ უპასუხოთ, „დიახ, ამის გაკეთება შეგვიძლია, მაგრამ ჩვენს მოვალეობაში არ შედის. გსურთ ჩვენი მომსახურებაში ცვლილებები შევიტანოთ?“ კლიენტიც კმაყოფილი იქნება, რადგან ეცოდინება რომ ეს გაამართლებს.

სამოქმედო დოკუმენტი შეიცავს იმ მოვალეობებს, რისი შესრულებაც გიწევთ ან შეიძლება მოგიწიოთ.

დახარჯული დროის სრული ხილვადობა

მეორე ჯადოსნური სტრატეგია სრული ხილვადობაა იმისა, თუ რას აკეთებენ თქვენი თანამშრომლები ყოველდღიურად, განსაკუთრებით მაშინ, როდესაც ეს კლიენტებს ეხება. ასევე ხილვადობა იმ სისტემაში, რომელიც დროში გატარებულ ცვლილებებს ასახავს. ეს მხოლოდ მაშინ, როდესაც ხედავთ, რომ დროის მსვლელობა ღირებულია და ის შეგიძლიათ ფულად გარდაქმნათ.

რას აკეთებთ საამისოდ?

თუ დროის აღმრიცხველი გაქვთ გააქტიურებული, სინქრონიზაციას უწევთ გადასახადებს და ატარებთ იმ შრომით ხარჯებს, რომელიც რეალურ დროში მიმდინარერობს – შეძლებთ იმ მოვლენების დანახვას, რომლებიც სამოქმედო გეგმაში შეტანილი არ გქონდათ.

მაგალითად: IT კომპანია გარკვეული კლიენტებისგან სატელეფონო ზარების მიღებას აგრძელებს. ეს სატელეფონო ზარები ყოველდღიურად დამატებით 15–20 წუთს საჭიროებს.

თუ თქვენი თანამშრომლები ყველაფერს აკეთებენ საიმისოდ, რომ  მითითებულ დროში შეასრულონ მოვალეობა, რა განსხვავება იქნება სამუშაოსთვის დახარჯულ რეალურ დროსა და იმ ბიუჯეტს შორის, რომელიც ამ სამუშაოს შესრულებისთვის გაქვთ განსაზღვრული?

თქვენ უნდა შეძლოთ დაკარგული ხარჯების ნათლად დანახვა – პირდაპირ შრომითი ხარჯები ან დამატებითი დროის ხარჯები, რომლებიც შესაძლოა დაკარგული იყოს.

მაგალითად, პროექტის მენეჯერებისთვის, სამოგზაურო დროისთვის, რომლისთვისაც გადაიხადეთ და რომელიც შეთავაზებაში არ გაქვთ გაწერილი, და ა.შ.

შემდეგ მიიღეთ გადაწყვეტილება, დაუბრუნდით კლიენტებს და გააგრძელეთ მათთან თანამშრომლობა, ან მოიძიეთ ახალი კლიენტები, რომლებიც უფრო ფართო არეალს გთავაზობენ.

შეგიძლიათ ყველაფრის ღირებულება გამოთვალოთ და კლიენტს შესთავაზოთ.

თუ გადახდა არ სურთ, შეგიძლიათ კონკრეტული ქმედება შეწყვიტოთ. ეს თქვენს ფასებს არ გაზრდის, მაგრამ თქვენს მოგებაზე იგივენაირი გავლენა ექნება.

იმ შემთხვევაში, თუ აღარ ეწევით რომელიმე მომსახურებას, რომელზეც ფიქრობთ, რომ აღარ უნდა შეასრულოთ, ამით დამკვეთს ეუბნებით, რომ მომსახურებისთვის გადაგიხადონ, წინააღმდეგ შემთხვევაში მას შეწყვეტთ. 

 

ასევე იხილეთ საინტერესო ბლოგები:  კომპანიის ფინანსების მართვა  |  როგორ შევინარჩუნოთ ბიზნესის ეკონომიკური მდგომარეობა

მოლაპარაკებები და შეთანხმების სტრატეგიაPrevious post
ნულოვანი მოგების წერტილის ანალიზიNext post

  • Facebook
  • LinkedIn

Book an appointment with Personnel Calendar using SetMore

ჩვენ შესახებ

  • კომპანიის შესახებ
  • პარტნიორები
  • ჩვენი გუნდი
  • წევრობა

კონტაქტი

მისამართი: 0171, პ. ქავთარაძე #10, I შესახვევი,
სართული 4. თბილისი, საქართველო

ტელეფონი: (995 322) 500 130
მობ: (995 599) 34 33 48
ელ-ფოსტა: info@agic.ge

AGIC. 2021. All Rights Reserved.